אם אני שנתון 92 אבל אני בן 15 (9-12-92) אני יכול לקבל תעודת זהות?
לא רק שימלאו לך 16 שנה
לא נראה לי אחי רק מגיל 16 אתה יכול
נכתב במקור על ידי Michael1232 לא רק שימלאו לך 16 שנה באאאאאא טוב עוד חודש XD אוקיי תודה אפשר לנעול
רק בגיל 16.. אבל אני לא טועה דרך הבצפר אפשר לעשות חודשיים מוקדם יותר.
The Pod
חוקי הפורום