הייתי בטורקיה שבוע.. במרמריס..
בכללי טיילתי בכל מזרח טורקיה.. נסיעות של שעות הלוך חזור וכו'..
אם תרצו שאני אספר עוד תבקשו.. =|
היה סבבה..
אהה ומה השתנה בפורום? (אני רואה שהרבה)..
|
|
כע אחי שינו עיצוב
ברוך שובך גבר
גם אני הייתי שם לפניי שנה בול היית בבית קפה על המים שם עם המגלשות??
ברוך שובך
עכשיו הבנתי לאן נעלמתברוך שובך שמח שנהנת.
ברוך שובך
עדכגון גירסא לVB =]
ברוך שובך אחי
ברוך שובך ;]
מרמריס יפה שמעתי חבל על הזמן...
שיט