איזה כיףףף :]
כל המשפחה מרביעי עד שבת או ראשון בערב לא זוכר..
פעם שלישית השנה שאני טס :]
למדריד, שוויץ ועכשיו לקפריסין.
איזה כיףףף :]
כל המשפחה מרביעי עד שבת או ראשון בערב לא זוכר..
פעם שלישית השנה שאני טס :]
למדריד, שוויץ ועכשיו לקפריסין.
Real Madrid ♥
|
|
תהנה אחי!
בברכה,עמית.
איזה כיף לך
טיסה נעימה
תהנה
טיסה נעימה, תהנה![]()
כולה שעה איזה טיסה בזה?![]()
תודה לZipped הסוס ולי על החתימות שלמעלה!!
*לשעבר Zenox*
תהנה אחי
מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885
חח איזה טחון מנייאק
סתם אחי תהנה !
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
תהנה עומר, טיסה נעימה...