אני לא יודע אם מותר לפרסם פה פסלים אבל חשבתי שאם יש ציורים אז למה לא? בכל מקרה אם אסור אז סליחה!
2 פסלים שעשיתי, קבלו:
פסל ראשון:
פסל 2:
==============================
נו איך?![]()
אני לא יודע אם מותר לפרסם פה פסלים אבל חשבתי שאם יש ציורים אז למה לא? בכל מקרה אם אסור אז סליחה!
2 פסלים שעשיתי, קבלו:
פסל ראשון:
פסל 2:
==============================
נו איך?![]()
|
|
חייה תעשה עוד נראה..![]()
עשיתי בשיעור אומנות, ועל הדרך גם צילמתי
תודה על התגובות, עוד ? D:
פ'שש יפה אחי..!!!!!
בתהליכי פרישה מאטרף.
נחמד מאוד איש.
חחחחחחחחחח יפה יפה![]()
הם עשוים מחמר , נתנו לנו בשיעור אומנות...
חומר פשוט, יש אותו בכל בצפר.
חחחחחחחחחחחח נקרעתי מהראשון ,
אהבתי
אבל מה הוא מחזיק ביד?....
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי
תודה, אגב הוא מחזיק ביד משהוא ולוחץ אותו, זה מביע את הכעס XD...
איזה גבות ^^
כל הכבוד פסלים יפים...