הכל התחיל ב- Unreal. כל עולם משחקי המחשב נאלם בתדהמה כאשר הוא חזה באירועים שבין התרסקותה המצערת של חללית כלא על הכוכב נה-פאלי, גילוי גזע הסקארג' וגזע העבדים - הנאלי והבריחה מהכוכב. לאחר שכולנו סיימנו את הבריחה ושרדנו את החזרה השנייה לכוכב, בחבילת ההרחבה של המשחק, הופיע לפתע Unreal טורנאמנט ושינה את החוקים. ביחד עם קוויק 3, מקבילו האלמותי, הוא שינה את כללי המשחק. נעלמו העלילות המופרחות, המשימות ההירואיות והקרב בין גיבור יחיד לעולם עוין. וכך, לאחר השתלטות ז'אנר משחקי הרשת חסרי העלילה, חוזר אלינו לפתע ההמשך למשחק שהביא את המשחק ששינה את הכל. אבל האם עדיין יש סיבה ליצור משחקים מבוססי עלילה? האם לא עבר זמנם, ועליהם לפנות את דרכם למשחקים שמוקדשים אך ורק לאקשן? אם אנחנו צריכים לשפוט רק לפי המשחק האחרון שיצא לסדרת Unreal, Unreal 2: The Awakening, התשובה היא לא ברור ומוחלט.
הורדה:
חלק 1
חלק 2
חלק 3
חלק 4
![]()



ציטוט ההודעה


