ביום חמישי האחרון רם עברון הלך לעולמו בגיל 73..
"עברון, שמת הערב ממחלה קשה, היה מראשוני שדרני הטלוויזיה והיה מי ששידר את הודעת דובר צה"ל על פרוץ מבצע קדש ב- 1956 "
העיתונאי ושדרן הרדיו והטלוויזיה רם עברון מת הערב (חמישי) בגיל 73 אחרי מאבק במחלה קשה. עברון היה מראשוני שדרני הטלוויזיה והיה מי ששידר את הודעת דובר צה"ל על פרוץ מבצע קדש ב- 1956.
עברון היה מוכר למאזיני הרדיו עוד בנעוריו. כנער צעיר, בשם רמי המבורגר, הוא השתתף בחידון המוזיקלי שהגיש יצחק שמעוני. את שירותו הצבאי עשה בגלי צה"ל ועם שחרורו הצטרף כקריין לקול ישראל. בראשית שנות ה – 60 עבד כקריין בשעה העברית ששידר רדיו ה- BBC ביחד עם יעקב אחימאיר ויאיר אלוני.
עם שובו לארץ היה עברון למבקר הקולנוע של עיתון "למרחב" ובמקביל היה מהשדרנים הראשונים בטלוויזיה הישראלית. במסגרת זו היה אחד השדרים בשידור מצעד צה"ל ב- 1968. בהמשך דרכו בערוץ הראשון ערך והגיש תכניות תרבות (באחת מהן ארח את השחקנית חנה מרון מיד עם החלמתה מהתקפת המחבלים בה נפגעה). בהמשך הדרך ערך והגיש גם את התוכנית "יומן השבוע" שהפכה ברבות השנים ל"יומן" ונמנה על מגישי "מבט לחדשות".
עוד מהכתבה בעכבר העיר:
http://www.mouse.co.il/CM.articles_i...09,29210,.aspx
קרדיט לעבר העיר..
ההורים שלי שמעו את זה ונדהמו!






ציטוט ההודעה

