קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 06-02-2012, 15:19
  2. [דיון] הגיבור שלכם מ Fable:The Lost Chapters
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 07-08-2008, 18:07
  3. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 19-05-2008, 14:49
  4. [דיון]התמונות שלכם מפייבל
    על ידי Ansem בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 08-09-2005, 17:38
  5. דיון סמאקדאון 1/9/05
    על ידי Dave Grohl בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-09-2005, 20:57
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

[דיון] הוותיקים,והחדשים.

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של שלומי.
    שם פרטי
    שלומי
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    הודעות
    2,945
    לייקים
    18
    נקודות
    898
    משפט מחץ
    החיים הם כמו בולבול. פשוט, רגוע ונע בחופשיות ובדרך כלל נשים הן אלה שעושות אותו קשה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל [דיון] הוותיקים,והחדשים.

    אז ככה ..
    הוותיקים,כמו יוסי עינב וכו' .
    יעיפו את שחר,חגית,אינה,ויוני.
    פשוט זה היה לפי תור אני אומר לכם .
    אין מצב ,כי כולם לא התחברו אליהם וזה,וגם חגית כזאת מעצבנת.
    ואת שחר ביכלל כולם שונאים,ביגלל שהוא גומר ת'אוכל.
    אינה,לא בטוח שהיא תעוף.
    כנ"ל יוני לגבי אינה.

    אבל לדעתי,הוותיקים לא שמחים שהחדשים באו .
    הם יעיפו אותם אחד אחד,כבר תיראו את זה משבוע הבא .
    אבל ההפקה לי תיתן להם,מהוותיקים ישארו רק:
    עינב,יוסי,לאון,איתי [לא בטוח].
    זה דעתי,אבל יוסי בטוח לא יעוף כנ"ל לאון,וגם לגבי עינב ניראה לי .
    כי היא התחברה לחדשים!

    דיון פורה [:
    לא להעתיקקקקק !


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    מורחקים
    שם פרטי
    ל.י.א.
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    1,095
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    עם לא היה כוח הכבידה כולנו היינו מרחפים עכשיו חח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בטח שהם לא שמחים כי הותיקים חודשיים בבניין ואלה רק צפו בהם אז מה הקטע ?

  4. #3
    משתמש כבוד
    הכאב הוא רגעי, הגאווה היא נצחית
    האוואטר של ExcluSive
    שם פרטי
    גבי
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    גיל
    31
    הודעות
    24,083
    לייקים
    1801
    נקודות
    2,325
    משפט מחץ
    Where there's a will, there's a way
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הדיירים החדשים יודעים על הוותיקים הכל!
    הם יודעים דברים שכל אחד אמר לאחר,הם יודעים למי כל אחד הצביע,מי אסטרטג...
    ".It always seems Impossible until it's done"

  5. #4
    משתמש משקיע האוואטר של solco
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    39
    הודעות
    2,195
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    בכבוד תתכבד ובכבוד תכבד

    ברירת מחדל

    זאת בעיה יוצאת דופן לרוב וותיקי הבית.. פרט ליוסי ועינב כי שניהם הכי אמיתיים בבית ואין להם בעיה להגיד הכל בפרצוף של כולם , גם בחדר של האח הגדול ומי יעיף את יוסי בובליל שהוא עושה כל שבוע את כל הצחוקים הרייטינג ? כולם יפסיקו לראות האח הגדול זה יהיה משעמם.. בדוק הוא לוקח אבל אם אתם שואלים אותי יגיעו בסוף יוסי יוני ואיתי.. אין לי מושג למה

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 14:16.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,886 | הודעות: 8,214,480 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect