אז ככה ..
הוותיקים,כמו יוסי עינב וכו' .
יעיפו את שחר,חגית,אינה,ויוני.
פשוט זה היה לפי תור אני אומר לכם .
אין מצב ,כי כולם לא התחברו אליהם וזה,וגם חגית כזאת מעצבנת.
ואת שחר ביכלל כולם שונאים,ביגלל שהוא גומר ת'אוכל.
אינה,לא בטוח שהיא תעוף.
כנ"ל יוני לגבי אינה.
אבל לדעתי,הוותיקים לא שמחים שהחדשים באו .
הם יעיפו אותם אחד אחד,כבר תיראו את זה משבוע הבא .
אבל ההפקה לי תיתן להם,מהוותיקים ישארו רק:
עינב,יוסי,לאון,איתי [לא בטוח].
זה דעתי,אבל יוסי בטוח לא יעוף כנ"ל לאון,וגם לגבי עינב ניראה לי .
כי היא התחברה לחדשים!
דיון פורה [:
לא להעתיקקקקק !



ציטוט ההודעה


