מאת: דסק חדשות 'מפיק'חברת ההפקות של ניצן קירשנבוים תפיק החודש (27/11) את יריד המותגים המסורתי, שיימשך שלושה ימים בביתן 1 שבמרכז הירידים תל-אביב.
ביריד, שייערך בסימן חורף 2008, ישתתפו הפעם כ-50 רשתות וחברות אופנה ומותגים, בהם דיזל, רנואר, לי קופר, LEE, סליו, טאג וומן, רה-וורו, מאניה, מגה ספורט ואחרים. אלה יציעו את מרכולתם בהנחות של עשרות אחוזים.
לדברי המארגנים, צפוי האירוע למשוך כ-70,000 מבקרים במשך שלושת ימי פעילותו, שעתידים להניב מכירות בהיקף מוערך של עשרה מיליון שקלים.
המפיק בפועל של היריד, רני שלוי, סבור שהמצב הכלכלי הנוכחי והעתידי לא ישפיע על מספר המבקרים בו. "דווקא בגלל זה, היריד הפך להיות אטרקטיבי מבעבר, היות והקהל מחפש את אותם המותגים שלו אבל במחירים זולים יותר".
השקת היריד תלווה בקמפיין בהשקעה של כחצי מיליון שקלים, שיכלול בין היתר גם שילוט חוצות, אינטרנט ויחסי ציבור. כתבת תוכניתו של גיא פינס, לירון ויצמן, נבחרה לפרזנטורית של הקמפיין ותוביל אותו.
הפקה: ניצן קירשנבוים הפקות





ציטוט ההודעה







ספוילר: 
