|
|
יש פוטנציאל אדיר, תעבוד על פרופורציות ואפים...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
נחמד ביותר חוץ מהקטע של פרפורציות קווים ישרים ואנטומיה שאצלך זה בכלל לא יודע איפה.
תעבוד על זה, בהצלחה ילד.
*צוחקת*
סתם, זה מקסים.
בניגוד לג'יימס, יש לי תחושה שהעין גדולה בכוונה (בגלל הומאג' לאנימה או מה שהילדים של היום אוהבים).
תודה לחרדל, מושיענו ומורינו, שהציל אותנו מן החור השחור הנורא.
יפפה אחשליי