היי, אני פאבי בן 16 מהמרכז.
התחלתי לקרוא פה קצת בפורומים השונים וגיליתי לתדהמתי שהרמה פה נהדרת והרבה יותר בוגרת מכל פורום אחר שביקרתי בו(***,satla וכ'ו)
![]()
היי, אני פאבי בן 16 מהמרכז.
התחלתי לקרוא פה קצת בפורומים השונים וגיליתי לתדהמתי שהרמה פה נהדרת והרבה יותר בוגרת מכל פורום אחר שביקרתי בו(***,satla וכ'ו)
![]()
|
|
ברוך הבא.
ברוך הבא, עשית בשכל .
ברוך הבא.
".It always seems Impossible until it's done"
ברוך הבא
השתלבות נעימה אנו מקווים שתפיק את המירב מהפורום
רואה אני מעלה את הרמה של הפורום![]()
דרך אגב התגובות החכמות שראיתי היו של דוקטור נרגילה ואקספיאו אם אני לא טועה.
"זה לא נקרא לעוף...זה נקרא ליפול בסגנון" (וודי בהתקף קנאה כלפי באז שנות-אור)
ברוך הבא אחי
להרשמה לאתגר היפ הופ וראפ!!!!
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=612638
"מה שקשה נעשה היום,מה שבלתי אפשרי נעשה מחר"(גולני)
פאבי?
כן פאבי.
"זה לא נקרא לעוף...זה נקרא ליפול בסגנון" (וודי בהתקף קנאה כלפי באז שנות-אור)
ברוך הבא
ברוך הבא
Electro FTW
ברוך הבא אחי
קרא חוקים ותהנה D:
בברכה,גבי(CrazyKiller)מנהל פורום הומור וצחוקים לשעברIt's Now Or Never, I Ain't GonnaLive ForEver