אתמול בלילה בסביבות 12 פירסמו משחק חשיבה כזה שהמטרה היא להרוג את עצמך....היכן הוא?
אתמול בלילה בסביבות 12 פירסמו משחק חשיבה כזה שהמטרה היא להרוג את עצמך....היכן הוא?
"זה לא נקרא לעוף...זה נקרא ליפול בסגנון" (וודי בהתקף קנאה כלפי באז שנות-אור)
|
|
משחק פלאש התכוונתי..
"זה לא נקרא לעוף...זה נקרא ליפול בסגנון" (וודי בהתקף קנאה כלפי באז שנות-אור)
תחפש אולי במשחקי אונליין .
אולי תחזור כמה דפים אחורה תמצא :/
אני חושב שהוא הבין .