ביי ,
עם אנשים כאלה לא שווה להיות כאן.
ביי ,
עם אנשים כאלה לא שווה להיות כאן.
נערך לאחרונה על ידי Aya; 29-11-2008 בשעה 23:26.
|
|
מה כואב לך?
ברוכה הבאה...
ברוכה הבאה.
שם מגניב
ברוכה הבאה,תהני![]()
ברוכה הבאה...
הוא רק צוחק הכל באהבה תירגעי
"זה לא נקרא לעוף...זה נקרא ליפול בסגנון" (וודי בהתקף קנאה כלפי באז שנות-אור)
חח ברוכה הבאה...
שמע ישראל השם! אלוקינו אל אחד!
לאאאאאאאא אני צוחק
אני חנון מאעפן אפס מסריח
עזבו אל תהיו חברים שלי
תחזריייייייייייייייייייייייייייייייייייי י
הוא מכפכף אותי פה עכשיו, זה אח שלי...
בגלל שהלכת
תחזרי בבקשה :X
אני אביא לך אתר מגניב לעשות תמונות כאילו את הפרסומת כאילו מציירים אותך...
זה מגניב לכאלו שיש להן מקושרים, שוקס כל זה...