אהבתי את 7 אבל כולם יפים
http://il.youtube.com/watch?v=-WmNHG...eature=related
אהבתי את 7 אבל כולם יפים
http://il.youtube.com/watch?v=-WmNHG...eature=related
|
|
הראשון הכי יפה![]()
איזה סלים יפים
אבל למה אין פה הטבעות?
כי כמו שאפשר לראות אלו זריקות קרקס.
אם אתה רוצה דאנקים אתה יכול לראות פה:
http://il.youtube.com/watch?v=JKlvfx9ODM8
תהנה![]()