אורלנדו - ל.א לייקרס 103:106
אורלנדו:נלסון עם 27 ו5 אסי'.
לLA:בראיינט עם 41 נק' ו8 ריב'.
פיניקס - דנבר 101:108
לפיניקס:סטודמאייר עם 27 נק' ו10 ריב'.
לדנבר:סמית' עם 23 נק'.
ניו אורלינס - סקרמנטו 90:99
לניו אורלינס:פול עם 34 נק',9 אסי' ו8 חטי'.
לסקרמנטו:סלמונס עם 26 נק' ו7 אסי'.
שארלוט - גולדן סטייט 110:103
לשארלוט:וואלס עם 26 נק'.
לגולדן סטייט:קרופורד עם 50 נק' ו5 אסי'
פילדלפיה - אינדיאנה 95:94
לפילי:איגודלה עם 26 נק',6 ריב' ו6 אסי'.
לאינדי:פורד עם 26 נק',6 ריב' ו5 חטי'.
ניו ג'רזי - מיאמי 106:103
לניו ג'רזי:לופס עם 22 נק',13 ריב' ו5 בלוקים[קרטר והאריס עם 21 נק' כ"א].
למיאמי:וויד עם 43 נק' ו5 אסי'.
שיקגו - יוטה 98:106
לשיקגו:גורדון עם 26 נק'[נתון מעניין:ג'ואקים נואה לקח 8 ריב' בהתקפה!]
ליוטה:אוקור עם 23 נק',13 ריב' ו5 איב'.
מילווקי - ל.א קליפרס 85:119
למילווקי:ג'פרסון עם 22 נק',9 ריב' ו5 אסי'.
לLA:ת'ורנטון עם 20 נק'.
סן אנטוניו - טורונטו 97:107
לס"א:פרקר עם 24 נק',8 ריב' ו10 אסי'.
לטורנטו:ג'וניל עם 24 נק' ו10 ריב'.
מינסוטה - יוסטון 109:102
למיני:ג'פרסון עם 34 נק' ו13 ריב'.
ליוסטון:מגריידי עם 23 נק',5 ריב' ו5 אסי'.
הלייקרס עם הפסד רצוף,וכן קובי החטיא זריקה שהייתה יכולה להשוות את המשחק.
קרופורד וויד הפציצו וגולדן סטייט ומיאמי ניצחו.
ס"א פיצצה את טורונטו שהופכת לסוג של שק חבטות
מגריידי עם משחק טוב הוביל את הוולבס להפסד 12 רצוף.
פורד קלע ג'אמפ עם 3.8 שניות לסיום,איגודלה החטיא זריקה בצד השני ואינדי מנצחת בלי ג'ריינג'ר,דניאלס ומרפי שחולים בשפעת.
כשזאק רנדולף קולע 4 נק',הקליפרס לא יצליחו לנצח קבוצה כמו מילווקי.
דרק רוז קלע 10 נק' ברבע האחרון וסגר עניין.





ציטוט ההודעה