קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [חוק חדש] איך כותבים כותרת! **חובה קריאה**
    על ידי KoChiNi בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-09-2005, 18:39
  2. אני חוזר כנראה להשקעה מירבית בפורום .
    על ידי -עדי- בפורום דיבורים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-09-2005, 19:05
  3. [קונה] מידע על חוק עדכני בניו זילנד על אפקט החממה
    על ידי הקוסם האפל בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-09-2005, 20:07
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

חוק הכומתה חוזר?

  1. #1
    תומך טכני האוואטר של Angelus
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    223
    לייקים
    39
    נקודות
    301
    משפט מחץ
    כולם משקרים
    מין: זכר

    ברירת מחדל חוק הכומתה חוזר?

    ברוב צבאות העולם מחויבים החיילים בחבישת כומתה (או כובע קצינים) בכל זמן שאינם שוהים במבנה, וכך הייתה הפקודה גם בצה"ל. הרמטכ"ל מרדכי גור התיר לראשונה לנוע עם הכומתה כשהיא בכותפת שמאל. הרמטכ"ל רפאל איתן ביטל היתר זה ופקד לחבוש את הכומתה בכל עת, והרמטכ"ל דן שומרון החזיר את ההיתר, וכך נוהגים עד היום. בבית הספר לקצינים (בה"ד 1) ובביס"ט (בית הספר לטיסה) שבבסיס חצרים מחויבים, גם כיום, כל הצוערים בחבישת הכומתה.

    אני לא יודע אם זה שמועה או אמיתי אבל הבנתי שמחזירים את הפקודה !
    עוד מישהוא יודע על זה משהוא?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של Yeahi
    שם פרטי
    מסווג
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    הודעות
    5,254
    לייקים
    3
    נקודות
    41
    משפט מחץ
    תכוון לירח, לא פגעת? לפחות תהיה כוכב :]
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    להבא כותרת יותר קצרה ועיניינית, תודה

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של humi
    שם פרטי
    מישקה
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    37
    הודעות
    4,012
    לייקים
    7
    נקודות
    180
    משפט מחץ
    A friend with weed is a friend indeed
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בחיים לא שמעתי על זה
    חוץ מזה מה זה קשור אתה מסתובב על ב' לא על אלף

  5. #4
    תומך טכני האוואטר של Angelus
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    223
    לייקים
    39
    נקודות
    301
    משפט מחץ
    כולם משקרים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי humi צפיה בהודעה
    בחיים לא שמעתי על זה
    חוץ מזה מה זה קשור אתה מסתובב על ב' לא על אלף
    תאכלס אני אמור לצאת חמשושים אבל עושה יומיות ככה שלרוב אני על א'

  6. #5
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    12
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שאלה לא קשורה -איפה אתה משרת? (מסקרן.. בתור אחד שגם הולך לצאת יומיות)

  7. #6
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,160
    לייקים
    2
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    אקונה מטטה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חרטא אש...בחיים לא יקרה...גם המורעלים שבנינו..לא ילכו ככה בחיים

  8. #7
    משתמש ותיק האוואטר של MuLtI-FoCaL
    שם פרטי
    בוריס
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    8,018
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    Can't we all get along?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עד כה מה שאני יודע שכול זמן שאתה בתוך הבסיס ולא בתוך מבנה אתה עם כובע/כומתה כשאתה יוצא מהבסיס לא צריך כובע/כומתה

  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של Xanax
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    6,997
    לייקים
    16
    נקודות
    -20,439
    משפט מחץ
    PickupHome.com - המקום שלך להצלחה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני בעד יש לי כומתה קטלנית : )

  10. #9
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    גיל
    37
    הודעות
    633
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    זמן זה כסף וכסף אין לי
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Angelus צפיה בהודעה
    ברוב צבאות העולם מחויבים החיילים בחבישת כומתה (או כובע קצינים) בכל זמן שאינם שוהים במבנה, וכך הייתה הפקודה גם בצה"ל. הרמטכ"ל מרדכי גור התיר לראשונה לנוע עם הכומתה כשהיא בכותפת שמאל. הרמטכ"ל רפאל איתן ביטל היתר זה ופקד לחבוש את הכומתה בכל עת, והרמטכ"ל דן שומרון החזיר את ההיתר, וכך נוהגים עד היום. בבית הספר לקצינים (בה"ד 1) ובביס"ט (בית הספר לטיסה) שבבסיס חצרים מחויבים, גם כיום, כל הצוערים בחבישת הכומתה.

    אני לא יודע אם זה שמועה או אמיתי אבל הבנתי שמחזירים את הפקודה !
    עוד מישהוא יודע על זה משהוא?
    לא אחי זה לא חוזר בבהד 1 עושים להם את זה כי הם קצינים אז טיפה פותחים אותם

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:23.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,170 | הודעות: 8,214,764 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect