קושקושונייייייי מזל טוב יא זקן
תמשיך להיות ילד כאפות כמו שאתה,
ככה אני הכי אוהבת אותך D:
את הברכה שלי אתה תקבל בערב יותר בפירוט ...
יאללה תמזל"טו את הקטנצ'יק הזה (:
|
|
חח מזל טוב![]()
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=422716 כנסו מהר זה חדש מלא מלא משחקים יש שם ותביאו תגובה חח![]()
מי שצריך אותי אני פה!! 454885020 זה האיסי שלי
בלב ובנשמה אלך איתך עד סוף חייברצלונהברצלונה
מזל טוב , עד 120![]()
מזל טוב אחי.
Electro FTW
מזל"ט אחי בקרוב אניD:
מזל טוב יובל
איזו חתימה ישנה D:
נערך לאחרונה על ידי Anonymous; 28-12-2008 בשעה 12:01.
The Pod
מזל טוב..
אם אתם רוצים מענה מהיר פשוט צוטטו אותי
מזל טוב יא סאחבי![]()
מזל טוב , עד 120
מזל טוב אחי
קטנצ'יק
מזל טוב
מעצב גראפי וחתימות-צרו קשר בפרטי או במייל
גלריות : http://planetnana.co.il/aleme
http://crazy-trip.deviantart.com/gallery/