שלום![]()
שלום![]()
בשבילך הפועל ע-ד קצה העולם יבשה וגם ים שם אקפוץ,אשתגע!!!!!!!אתן את הכל כי נולדתי כחול
|
|
שלומות :]
שיהיה בהצלחה
תודה...למה לא רואים את החתימה שלי?
בשבילך הפועל ע-ד קצה העולם יבשה וגם ים שם אקפוץ,אשתגע!!!!!!!אתן את הכל כי נולדתי כחול
ברוך הבא
מקווה שתישתלב
![]()
חתימתך עוברת על חוקי הפורום ולכן נערכה. אנא קרא את חוקי החתימות.
וברכה ^^
ברוך הבא תהנה!
אווטר&חתימה שלי
ברוך הבא.
ברוך הבא![]()
מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885
welcome
אם אתם רוצים מענה מהיר פשוט צוטטו אותי
ברוך הבא
קרא חוקי חתימות!