עוד שבוע בצבא עבר, הפעם היה שבוע מהנה, בעצם השבוע הכי טוב בטירונות, שבוע סדח"ים[סדנאות חינוך] בלטרון.
אבל מה דפקו אותנו ביום האחרון עם מסע "נחמד" של 15 קילומטר בסביבת לטרון/ירושלים] בגשם בבוץ בריצה וגם הייתה זחילה, אשכרה טעמתי בוץ.
אני יכול להגיד לכם שהטעם לא משו...היה ממש קשה לפחות לי חוץ מזה שהמצב הבריאותי שלי לא משו...
בקיצור ברוך השם אני בבית אבל לצערי הרב סוגר שבוע הבא, שבועיים מאוד קשים..שבוע שמירות/תורנויות ושבוע סדאות![]()





ציטוט ההודעה
היה אחד החזקים
















