אז ככה נרשמתי לגדנ"ע צלילה.. הייתי במיונים ועברתי עכשיו עוד איזה שבועיים יש לי מר"י..
הלכתי לרופא שימלא את הטופס ואז הוא סימן להם איזה שתי בדיקות שהוא לא ביצע.. משהו של הטחורים ועוד משהו
יעשו לי עם זה בעיות..?
אז ככה נרשמתי לגדנ"ע צלילה.. הייתי במיונים ועברתי עכשיו עוד איזה שבועיים יש לי מר"י..
הלכתי לרופא שימלא את הטופס ואז הוא סימן להם איזה שתי בדיקות שהוא לא ביצע.. משהו של הטחורים ועוד משהו
יעשו לי עם זה בעיות..?
|
|
שום דבר..בדיקות מינמאליות, לדעתי הפימפום קצת מעצבן אבל אם אתה בריא אין סיבה שלא תעבור, בהצלחה.
חח עדיין לא הבנתי את התשובה, לא שאלתי מה עושים לי שם..
הכוונה אם נניח יחזירו אותי הביתה בגלל שתי בדיקות שהוא לא סימן..?
יש סיכוי טוב.. לך אליו שיסמן, למרות שגם אני לא סימנתי כמה ולא החזירו אותי, הוא לא סימן כי הוא לא בדק.. הוא לא יבדוק לך את התחת תהיה בטוח, אל תדאג לא יחזירו אותך בגלל 2 ואם כן כנראה שהם חשובים, אותי אישית לא החזירו.
אבל למה הוא שאל אותך? היה שואל אותך, היית אומר לו שלא וזהו.. אם אתה יכול לך אליו שוב שיסמן.
אממ זהו אמרתי לו שאין לי כלום והוא אמר שהוא לא יכול לסמן אם הוא לא בדק והוא לא יבדוק לי..
טוב בכל מקרה מקסימום יחזירו אותי ויגידו לי לבוא ביום אחר לא? לא יעיפו אותי לגמרי??
לא תמיד יש גיבוש במרווחי הזמן שאתה רוצה...
זה לא לגיבוש.. זה לגדנ"ע ולדעתי יהיו עוד כמה ימים של מר"י לפני הגדנ"ע..
כן ברורף יזמנו אותך לעוד מר"י אני הייתי פעמיים הגדנע בקיץ אני זוכר שחבר שלי עשה מר"י במאי אל תדאג בקטע הזה..