השתחררתי מהצבא לפני שנה וחודשיים
בצבא הייתי מחסנאי בחיל הים,3 שנים באותו מחסן
חצי שנה לפני השיחרור קיבלתי חייל מצטיין ממפקד הבסיס, מונתי לסמל מחלקה ( אחראי ע להחיילים באותו המחסן)
וביום השחרור הציאו לי לחתום קבע,סירבתי לצערי
חודשיים לאחר מכן יצרתי קשר אם המפקד שלי שאני כן מעוניין,הוא אמר בשמחה שהוא יברר עבר שבוע התקשרתי שוב,ושוב,ושוב והבנתי לבד שכנראה זה בלתי אפשרי.
היום לאחר שנה וחודשיים אני מאוד רוצה לחתום קבע ולא אכפת לי איפה,אני לא מוצא את עצמי באזרחות
השאלה היא מה אני אמור לעשות?



ציטוט ההודעה




