יש אפשרות לקבל מנילה חדשה?
לא שלחתי את הקודמת שלי מסיבה שלא חשובה כרגע
אבל העיניין עכשיו שיש לי עוד מלא זמן עד הגיוס אני מתגייס ב23 בנובמבר
יש מצב שישלחו לי חדשה?
ואיך אני יכול להודיע על בעיות רפואיות שיש לי שהסתרתי בצו ראשון?
יש אפשרות לקבל מנילה חדשה?
לא שלחתי את הקודמת שלי מסיבה שלא חשובה כרגע
אבל העיניין עכשיו שיש לי עוד מלא זמן עד הגיוס אני מתגייס ב23 בנובמבר
יש מצב שישלחו לי חדשה?
ואיך אני יכול להודיע על בעיות רפואיות שיש לי שהסתרתי בצו ראשון?
|
|
תתקשר ללשכת גיוס ותברר:
1. האם אתה יכול למלותא תה מנילה ותסביר להם למה לא יכולת למלאות אותה.
2. תבקש ועדה רפואית נוספת ותגיד שגילית בעיות רפואיות שיכולות להשפםיע על הפרופיל והם יטפלו בזה.
לי פתחו מחדש את המנילה! אז תבדוק בטח גם שלך פתוחה
כנס לאתר פתחו מחדש את המנילה