קונטיקט הפסידה לסירקיוז לאחר שש הארכות!
המותחן המרתוני ברבע גמר טורניר הביג איסט במדיסון סקוור גארדן הסתיים ב-117:127 מדהים לכתומים. פיטסבורג מעדה מול ווסט וירג'יניה.
לכתבה המלא לחצו כאן.
קרדיט לוואלה.
משחק היסטורי, משחק מדהים תחשבו מזה לשחק משחק שלם +6 הארכות, פשוט כבוד לשחקנים.
חובה לראות.






ציטוט ההודעה


