קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [תוצאות NBA] בוקר 20.1
    על ידי Yaniv Bar Lev בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-01-2009, 18:25
  2. [תוצאות NBA] בוקר 18.1
    על ידי Yaniv Bar Lev בפורום כדורסל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20-01-2009, 14:58
  3. [תוצאות NBA]בוקר 19.1
    על ידי פיליפ בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-01-2009, 17:09
  4. [תוצאות NBA]בוקר 17.1
    על ידי פיליפ בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-01-2009, 12:48
  5. [תוצאות NBA]בוקר 16.1
    על ידי פיליפ בפורום כדורסל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-01-2009, 13:21
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

[תוצאות|NBA] בוקר 17.3

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של Yaniv Bar Lev
    שם פרטי
    יניב
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    הודעות
    3,282
    לייקים
    0
    נקודות
    226
    משפט מחץ
    אני זוכר אותה !
    מין: זכר

    ברירת מחדל [תוצאות|NBA] בוקר 17.3

    טורונטו - שארלוט 112-86.

    קלעים בולטים :

    טורונטו : כריס בוש - 18 נק' ו14 ריבאונדים.

    שארלוט : ג'ראלד וואלאס : 25 נק'.



    פורטלנד - ממפיס 92-103.

    קלעים בולטים :

    פורטלנד : למרקוס אלדריבג'- 22 נק'.

    ממפיס : אוג'יי מאיו - 21 נק' , מייק קונלי - 21 נק'.


    יוסטון - ניו אורלינס 84-95.

    קלעים בולטים :

    יוסטון : רון ארטסט - 18 נק' , לואיס סקולה (12 ריבאונדים) וארון ברוקס -

    14 נק' כ"א.

    ניו אורלינס : כריס פול - 29 נק' ו11 אסיסטים.


    סן אנטוניו - אוקלהומה 78-76.

    קלעים בולטים :

    סן אנטוניו : טוני פארקר - 28 נק'.

    אוקלהומה : קווין דוראנט - 25 נק'.


    ניו ג'רזי - דנבר 121-98.

    קלעים בולטים :

    ניו ג'רזי : וינס קרטר - 32 נק'.

    דנבר : ננה וג'יי אר סמית - 19 נק' כ"א.


    מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתקדם האוואטר של DaJoker
    שם פרטי
    גלעד
    תאריך הצטרפות
    02/2009
    הודעות
    619
    לייקים
    0
    נקודות
    356
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, לך לראות טלוויזיה!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נצחון מצוין של היוסטון!
    נצחון חשוב מאוד שלהם.. כל נצחון כמעט במערב מעלה אותם מקון בפלייאוף..
    צמוד מאוד שם..

    כל הכבוד גם לאוקלהומה שמצליחה לנצח את סן אנטוניו.. ת'אמת ידעתי שתבוא מאוקלהומה איזו הפתעה..
    אני מאוד מעריך את חבורת הצעירים שם

  4. #3
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחח זה בגלל שדוראנט חזר מפציעה הם ניצחו וגם בגלל איזה ספולושה שנתן בלוק לפרקר בשניות הסיום.


    אללה שארלוט.במאזן כמעט זהה למילווקי ושיקגו


+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 09:00.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,908 | הודעות: 8,213,501 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect