קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [ידיעה-כדוריד]הנקמה של מכבי ראשל"צ
    על ידי -OmeR- בפורום ספורט כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-04-2008, 08:26
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-04-2008, 13:09
  3. [ידיעה] ביינום ייצא עם מכבי לזאגרב
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-01-2008, 19:43
  4. דרוש לוגו לשנת הלימודים החדשה :)
    על ידי O-MaN1 בפורום גרפיקה ועיצוב אתרים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-08-2007, 01:42
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

[ידיעה] דרוש פועלים לבניית מכבי החדשה.

  1. #1
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    הודעות
    4,579
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל [ידיעה] דרוש פועלים לבניית מכבי החדשה.



    לאיזה כיוון מומלץ למכבי ת"א לפנות על מנת לצאת לדרך חדשה? הנה ארבע אופציות מעניינות עבורה, ארבעה סיפורים שונים מארבע קבוצות שכן הצליחו לעלות לשלב ההצלבה. מה אפשר ללמוד מכל אחת מהן?


    1. פרטיזן בלגרד – השקעה במחלקת הנוער.

    2.מונטפסקי סיינה – מחלקת סקאוטינג.

    3. פנאתינייקוס – אמון בצוות המקצועי.

    4.ברצלונה – אפשר להסתדר גם בלי אמריקאים.


    לכתבה המלאה לחצו כאן.

    דעה אישית:
    מכבי באמת צריכה לקחת דוגמא מאחת הקבוצות, לפי דעתי הכי טוב לקחת דוגמא מברצלונה.
    קבוצה עם הרבה ארופיים וקצת אמריקיים כולם רגילים לרוטציה הארופאית ומהלך המשחק הארופאי.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתקדם האוואטר של DaJoker
    שם פרטי
    גלעד
    תאריך הצטרפות
    02/2009
    הודעות
    619
    לייקים
    0
    נקודות
    356
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, לך לראות טלוויזיה!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לפי דעתי היא צריכה ללכת על השיטה של ברצלונה...
    המשחק של האירופאים שונה משל האמריקאים וכשזה משתלב, זה לא תמיד עובד טוב...
    למרות שעם סקאוטינג טוב גם אפשר להצליח...

  4. #3
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    1,853
    לייקים
    0
    נקודות
    25
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני לא הייתי הולך על ה"שיטה" של האירופאים
    כמובן שאם יש שחקן אירופאי טוב ומוכח באירופה
    אז כדאי להביא אבל לא כשיטה שלא להביא אמריקאים בכלל.
    המסורת של מכבי והעבר שלה באירופה כולל שחקנים אמריקאים
    ובלעדיהם מכבי לא היתה מי שהיא היום.
    צריך לעשות חיפוש טוב מבלי למהר ולהנחית פה שחקנים ברמה
    גבוהה ולא שחקנים כמו רודני וייט שרק אלוהים יודע מאיפה
    אפי הביא אותו.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 12:35.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,963 | הודעות: 8,213,556 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect