לאיזה כיוון מומלץ למכבי ת"א לפנות על מנת לצאת לדרך חדשה? הנה ארבע אופציות מעניינות עבורה, ארבעה סיפורים שונים מארבע קבוצות שכן הצליחו לעלות לשלב ההצלבה. מה אפשר ללמוד מכל אחת מהן?
1. פרטיזן בלגרד – השקעה במחלקת הנוער.
2.מונטפסקי סיינה – מחלקת סקאוטינג.
3. פנאתינייקוס – אמון בצוות המקצועי.
4.ברצלונה – אפשר להסתדר גם בלי אמריקאים.
לכתבה המלאה לחצו כאן.
דעה אישית:
מכבי באמת צריכה לקחת דוגמא מאחת הקבוצות, לפי דעתי הכי טוב לקחת דוגמא מברצלונה.
קבוצה עם הרבה ארופיים וקצת אמריקיים כולם רגילים לרוטציה הארופאית ומהלך המשחק הארופאי.










ציטוט ההודעה
