מי ששולח לי שיכתוב הודעה פה שלא היה מצב שישלחו 2 80נקודות מיידי למי ששולח יאללה זריז חברה...
תקבל סיסמא שקניתי היום ככה ב-10-11 בבוקר והורדתי רק 700 מגה עם בא לך שלח לי תנק' ותקבל
נכתב במקור על ידי GA02 תקבל סיסמא שקניתי היום ככה ב-10-11 בבוקר והורדתי רק 700 מגה עם בא לך שלח לי תנק' ותקבל אני רוצה סיסמא חדשה. לא תודה..
קניתי אפשר לנעול.
חוקי הפורום