82 משחקים הסתיימו, וכאילו כלום לא קרה. רק מחר מתחיל הדבר האמיתי - פלייאוף הNBA יוצא לדרך.
לפי ההערכות הלייקרס וקליבלנד ייפגשו בגמר, וכך גם הקרב בין שני המועמדים הגדולים לתואר הMVP קובי בריאנט ולברון ג'יימס.
טוב אז ככה, לדעתי לברון ג'יימס הוא הMVP של השנה גם במספרים
( 28.6 נק' 7 אסיסטים ו7 ריבאונדים למשחק ) וגם מבחינת זה שהוא סוחב את כל קליבלנד על הגב לפלייאוף.
אז מי לדעתכם הMVP של השנה ?




ציטוט ההודעה











