קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] יום השנה למותו של כריס בנואה
    על ידי YaniVOD בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-06-2008, 22:17
  2. [דיון] שער השנה 2007
    על ידי Red Devils בפורום כדורגל
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 02-01-2008, 15:25
  3. [דיון]שיר השנה
    על ידי kinghagai בפורום היפ הופ/ראפ וR&B
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-11-2007, 13:13
  4. דיון|משחק השנה
    על ידי ToNiC בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20-06-2007, 16:01
  5. [דיון] קולקציית השנה?
    על ידי Offer בפורום אופנה וטיפוח
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 24-12-2006, 16:47
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

[דיון] ------------ MVP השנה --------------

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של Yaniv Bar Lev
    שם פרטי
    יניב
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    הודעות
    3,282
    לייקים
    0
    נקודות
    226
    משפט מחץ
    אני זוכר אותה !
    מין: זכר

    ברירת מחדל [דיון] ------------ MVP השנה --------------

    82 משחקים הסתיימו, וכאילו כלום לא קרה. רק מחר מתחיל הדבר האמיתי - פלייאוף הNBA יוצא לדרך.
    לפי ההערכות הלייקרס וקליבלנד ייפגשו בגמר, וכך גם הקרב בין שני המועמדים הגדולים לתואר הMVP קובי בריאנט ולברון ג'יימס.


    טוב אז ככה, לדעתי לברון ג'יימס הוא הMVP של השנה גם במספרים
    ( 28.6 נק' 7 אסיסטים ו7 ריבאונדים למשחק ) וגם מבחינת זה שהוא סוחב את כל קליבלנד על הגב לפלייאוף.

    אז מי לדעתכם הMVP של השנה ?
    נערך לאחרונה על ידי Yaniv Bar Lev; 17-04-2009 בשעה 16:13.
    מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וייד כאילו דה?

    ממוצעים: 20.2 נק',5 ריב',7.5 אסי',2.2 חטי' ו1.34 בלוקים.
    מוביל את מיאמי למקום ה5 בפלייאוף מול אטלנטה.


  4. #3
    משתמש משקיע האוואטר של Yaniv Bar Lev
    שם פרטי
    יניב
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    הודעות
    3,282
    לייקים
    0
    נקודות
    226
    משפט מחץ
    אני זוכר אותה !
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    1.34 בלוקים

    אל תחשוב שיהיה להם קל נגד אטלנטה, עם ג'ו ג'ונסון ומייק ביבי בשיאם, תהיה להם סדרה מאוד קשה.

    לדעתי אטלנטה ינצחו 4-3 במשחק 7 ביתי שלהם.
    נערך לאחרונה על ידי Yaniv Bar Lev; 17-04-2009 בשעה 16:44.
    מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885

  5. #4
    משתמש משקיע האוואטר של Shon.
    שם פרטי
    שון
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    הודעות
    3,054
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Mes Que Un Club
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גם לדעתי לברון צריך להיות הMVP של השנה בגלל כל המומצעים שכתבת ובגלל שבלעדיו קליבלנד לא יכולה להחזיק מעמד,במשחק שהיה להם אתמול/שלשום(המשחק האחרון בבתים לפני הפלייאוף) נגד פילדלפיה בבית הם הפסידו ותנחשו מי לא שיחק? לברון ג'יימס,הוא פשוט סוחב את קליבלנד.
    אבל הMVP יקבע רק קרוב לסוף השנה,אם הם(קליבלנד) יעופו בפלייאוף מול דטרויט אז ברור שהוא(לברון ג'יימס) לא יהיה הMVP כי הוא פישל.

  6. #5
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גם איגלאוסקס לא שיחק וגם מו וויליאמס לא שיחק..


  7. #6
    משתמש משקיע האוואטר של Shon.
    שם פרטי
    שון
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    הודעות
    3,054
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Mes Que Un Club
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Psyco Mike צפיה בהודעה
    גם איגלאוסקס לא שיחק וגם מו וויליאמס לא שיחק..
    למה אתה חייב להרוס
    לא ידעתי שגם הם לא שיחקו חח

    וקוראים לו איגלאוסקס או אילגאוסקס?
    נערך לאחרונה על ידי Shon.; 17-04-2009 בשעה 23:07.

  8. #7
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    1,853
    לייקים
    0
    נקודות
    25
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    mvp לברון ג'יימס
    לקובי יש מספר שותפים מעולים בקבוצה
    לברון הוא השחקן והציר המרכזי היחידי של קליבלנד

  9. #8
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shon. צפיה בהודעה
    למה אתה חייב להרוס
    לא ידעתי שגם הם לא שיחקו חח

    וקוראים לו איגלאוסקס או אילגאוסקס?
    אילגאוסקס חח..

    ציטוט נכתב במקור על ידי creative צפיה בהודעה
    mvp לברון ג'יימס
    לקובי יש מספר שותפים מעולים בקבוצה
    לברון הוא השחקן והציר המרכזי היחידי של קליבלנד

    ווייד הוא לא שחקן הציר שלהם?
    כל המשחק שלהם מבוסס עליו :X


  10. #9
    משתמש מתקדם האוואטר של DaJoker
    שם פרטי
    גלעד
    תאריך הצטרפות
    02/2009
    הודעות
    619
    לייקים
    0
    נקודות
    356
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, לך לראות טלוויזיה!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לברון ג'יימס!
    שחקן שעושה הכל על המגרש!
    נקודות, אסיסטים, ריבאונדים, חטיפות, בלוקים פשוט הכל!
    דווין וויד לא עולה על היכולות של לברון..

  11. #10
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ווייד מוביל על לברון בכל הסטטיסטיקות חוץ מריב' בגלל שלברון הוא פורוורד ודווין הוא גארד.

    ווייד מוביל חבורה של אפסים ושני רוקים מצוינים למקום ה5 ויוביל אותם לחצי גמר במערב.
    מגיע לו לזכות בMVP


  12. #11
    משתמש כבוד
    F.C Maccabi Haifa
    האוואטר של .Eliran.
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    20,879
    לייקים
    10
    נקודות
    16

    ברירת מחדל

    לברון ג'ימס / וייד לפי דעתי.

  13. #12
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    שקד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,326
    לייקים
    0
    נקודות
    60
    משפט מחץ
    Give Me The Strength To Accept The Things I Cannot Change
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לצערי השנה לברון הוא האמויפי למרות היותי אוהד לייקרס שרוף
    הוא נתן עונה גדולה מידי בשביל שייתנו את התואר לדויין וייד

  14. #13
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סיפור ה MVP נסגר איפשהו באמצע העונה
    לאף אחד אין ספק שזה הולך ללברון





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 09:00.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,908 | הודעות: 8,213,501 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect