חג לאדומים: הפועל אוסישקין עלתה לליגה הארצית.
לעיני 800 צופים ובהם עמוס פרישמן, יוסי אבוקסיס ויגאל אנטבי, הביסו האדומים 64:88 את בת ים ורשמו מאזן מושלם. אורי שלף: "המטרה - לעלות ללאומית"
לכתבה המלאה לחצו כאן.
דעה אישית:
נשבר שיא קריירה של האיצטדיון 800 קהל במשחק אחד!!






ציטוט ההודעה


