תציעו
2000 נק'
1900 מיידי, אני שולח ראשון בלי תיווך אין לי כח
נערך לאחרונה על ידי eliranzaga; 19-05-2009 בשעה 16:18.
מה אביאל אבל קבעת איתי אל אם כן יש לך עוד הזמנה?
עדיין צריך
2100 ויש לך הזמנה פתח תיווך
2000
חוקי הפורום