מקבל 100 נק
מקבל 100 נק
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
|
|
אםםםםםםם
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
אני רואה נכנסתה לזה חזק, לך תעשה באטלים בפריסטייל ובאטלים
חחח אף אחד לא רוצה לצאת עליו
מי זה שי?
ישי זה (FLASH)^^
שמע אור אתה אחד הסוסים בזה לך כנס לפורום פריסטיילים ובאטלים פרפר שם את כולם ראיתי תאשכול שלכם חח אתה ואביב קרעתם אותי,חח באמת הלכת על זה חזק אחי אתה עושה את זה אחד הנדירים.
אמא שלך מביאה ראפים מ *** הכל אני כותב
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
זה אתגר אני רוצה פשוט שכולם ירשמו עליך
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
קבלו זה פלאש AKA דורש כאפת שטות
זה שהוא מפקח,וגם זה שהוא נולד -רק טעות
הקטע שהחושך התבאס ממנו -עבר לגור באור
אנלא מופתע שהפוזה האהובה עליך היא -מאחור
שלח נקודות
קבל נקודה על המאמץ
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
פלאש משחק אותה קשוח, אבל חרדל על הבמה
בא ורוכב על אמא ישי, למרות שהיא סתם בהמה
אז הנה דיס מוקדש לאורצ'ו, למרות שהעיף אותי לבאן
אז מחכים לאמא ישי, כי עוד לא התחיל הבלאגן
אז שימו לב לעוד חרוז, אני מסיים, כי אני עייף
אמא ישי כמו אנאקונדה*, רק שעליה אפשר לרכב יחף
*הרכבת ערים =]
הנה, עכשיו תחזיר לי את חרדל יא מניאק =]
תכף אני אראה לך מי הטיפש פה, עוד פעם אחת תפרסם קישור לאתר התמונות הזה אתה תעוף על טיל.
אחי תעתיק להם איזה אחד שעשית מהאשכול,וגם אביב הביא כמה יפים.
למה דווקא על ישי?