כנראה שבזכות האיחולים שלכם הרגשתי טוב
בסוף עשיתי כמו גדול את שתי המתכונות, וגם עשיתי טוב (הלך מעולה)
זהו, נקווה ל- 100![]()
כנראה שבזכות האיחולים שלכם הרגשתי טוב
בסוף עשיתי כמו גדול את שתי המתכונות, וגם עשיתי טוב (הלך מעולה)
זהו, נקווה ל- 100![]()
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי
|
|
בהצלחה אחי
" For Those About To Rock - We Salute You "
מחזיק אצבעות
.אין על הנוסטלגיות שלי.
גרפיקה ועיצוב אתרים | חתימות וסמלים | פלאש ואנימציה
תמיכה גרפית | מדריכים גרפיים | כלים ועזרים למעצב
King
בהצלחה אחי שמח בשבילך..
המלך חזר
פשש כול הכבוד אחי..
מקווה ל100..
CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE
CR7 + REAL MADRID = GAY
טוב מאוד אחשלי :]
ברוך רופא חולים
לי יש מחר מבחן בתנ"ך נקווה לטוב