המשך להשכול הזה: http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=461239
אז שמה eriK אמרלי שעם אני לוחץ קצת על המסך אני יראה נוזל כזה.. אבל עם יש לי LCD אז לפי מה שאמרתם אמור להיות לי גז ולא נוזל מוזר
ואני לא לוחץ עכשו על המסך כי אני לא רוצה לערוס אותו.. או ללחלך אותו.







ציטוט ההודעה





