קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מה ההבדל בין X550 לX600XT
    על ידי EriK בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-02-2006, 22:54
  2. ההבדל בין גבר לאישה! כנסו חזק ונכון!
    על ידי Red Hunter בפורום הומור וצחוקים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-02-2006, 21:26
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-01-2006, 19:12
  4. מה ההבדל בין SP1 ל-SP2 ומה עדיף?
    על ידי Marik_Rabayev בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 13-12-2005, 18:36
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

המשך|מה ההבדל בין LCD לפלאזמה?

  1. #1
    משתמש ותיק האוואטר של Eyalnet
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    גיל
    37
    הודעות
    5,061
    לייקים
    31
    נקודות
    -38
    משפט מחץ
    משרד החיוך קובעה: השמחה מזיקה לעצבות
    מין: זכר

    ברירת מחדל המשך|מה ההבדל בין LCD לפלאזמה?

    המשך להשכול הזה: http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=461239

    אז שמה eriK אמרלי שעם אני לוחץ קצת על המסך אני יראה נוזל כזה.. אבל עם יש לי LCD אז לפי מה שאמרתם אמור להיות לי גז ולא נוזל מוזר

    ואני לא לוחץ עכשו על המסך כי אני לא רוצה לערוס אותו.. או ללחלך אותו.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    יו"ר האוואטר של eriK
    שם פרטי
    Ke1evra
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    36
    הודעות
    18,784
    לייקים
    1179
    נקודות
    1,038
    משפט מחץ
    If your'e good at something, never do it for free
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מי שרשם התבלבל
    אני אמרתי שגז יש בפלאזמה
    נוזל בLCD

    מבין אנגלית?
    LCD = Liquid Crystal Display

  4. #3
    משתמש ותיק האוואטר של Eyalnet
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    גיל
    37
    הודעות
    5,061
    לייקים
    31
    נקודות
    -38
    משפט מחץ
    משרד החיוך קובעה: השמחה מזיקה לעצבות
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי eriK צפיה בהודעה
    מי שרשם התבלבל
    אני אמרתי שגז יש בפלאזמה
    נוזל בLCD

    מבין אנגלית?
    LCD = Liquid Crystal Display
    אההה נכון צודק LCD זה: תצוגת גביש נוזלי , ראשי תיבות באנגלית של Liquid Crystal Display

  5. #4
    חבר אמיתי האוואטר של Alex
    שם פרטי
    Alex
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    הודעות
    6,344
    לייקים
    5
    נקודות
    4
    משפט מחץ
    אם לא, איך לא?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    צג פלזמה הוא צג שטוח, המבוסס על אור שנוצר על ידי קרינה פלואורסנטית, המורכב רובו מגז פלזמה.

    LCD (תצוגת גביש נוזלי , ראשי תיבות באנגלית של Liquid Crystal Display) היא טכנולוגיה לבניית צגים דקים העשויים ממספר מקטעים. בדרך כלל, כל מקטע מהווה מרכיב צבע אחד של פיקסל. יתרונותיו העיקריים, העובי הדק וצריכת אנרגיה נמוכה, הפכו את הטכנולוגיה למתאימה לשימוש במכשירים אלקטרוניים ניידים המופעלים באמצעות סוללה. יתרונות נוספים של איכות תמונה נותנים לטכנולוגיה עדיפות גם לייצור צגי מחשב וטלוויזיות.

    יתרונות צגי פלזמה הם מגוון רחב של צבעים, רמת ניגודיות גבוהה, גדלי מסך גדולים יותר בהשוואה למסכי LCD ועובי דק יחסית לגודל. החל משנת 2007 נמכרו מסכים בגודל של 103 אינץ' ואף הוצג בתערוכת CES בארצות הברית אבטיפוס של מסך בגודל 150 אינץ'. יתרונות אלו הופכים את צגי הפלזמה לאטרקטיביים עבור חובבי קולנוע ביתי.
    חסרונות צגי פלזמה ביחס ל-LCD הם עלות מעט גבוהה יותר, רגישות גבוהה יותר לצריבת תמונה (אם כי פחות משמעותית מהעבר עם הצגתם של מנגנוני הגנה) וגדלים של 32 אינץ' ומעלה בלבד.

  6. #5
    משתמש ותיק האוואטר של nofpsy
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    31
    הודעות
    5,888
    לייקים
    10
    נקודות
    6
    משפט מחץ
    =
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני לחצתי על הLCD שלי ולא ראיתי שום נוזל כזה במסך,למרות שאני יודע על מה אתם מדברים,יש את זה הרבה במחשבים


  7. #6
    משתמש ותיק האוואטר של .Or.
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    29
    הודעות
    6,469
    לייקים
    6
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אצל סבא וסבתא שלי יש LCD ולא יצא כלום ם_ם



  8. #7
    יו"ר האוואטר של eriK
    שם פרטי
    Ke1evra
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    36
    הודעות
    18,784
    לייקים
    1179
    נקודות
    1,038
    משפט מחץ
    If your'e good at something, never do it for free
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ilovetobiiip צפיה בהודעה
    אצל סבא וסבתא שלי יש LCD ולא יצא כלום ם_ם
    מה אמור לצאת? :|

  9. #8
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    03/2009
    הודעות
    245
    לייקים
    0
    נקודות
    80
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איך יצא לך נוזל מהמסך?
    עריכת מנהל: תזהר עוד קללה אחת אתה עף.
    נערך לאחרונה על ידי -Niv-; 23-05-2009 בשעה 15:38.

  10. #9
    משתמש ותיק האוואטר של Eyalnet
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    גיל
    37
    הודעות
    5,061
    לייקים
    31
    נקודות
    -38
    משפט מחץ
    משרד החיוך קובעה: השמחה מזיקה לעצבות
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לי יש מסך 19 אינץ LCD וטלוויזיה 37 LCD (^_^)

    ולפי מה שאבנתי אז פלזמה יותר טובה למי שרוצה מסך גדול לראות כמו בקלנוע.
    מי שפוחד שהמסך שלו בקלות יכול ליצרב עם סיקון גבועה או שרואה בעיקר טלוויזיה ולא סרטים כמו DVD וכולי... וקיצר לא צריך מסך ענק מעוד כמו בקלנוע שיקנה LCD..
    נערך לאחרונה על ידי Eyalnet; 23-05-2009 בשעה 15:40.

  11. #10
    חבר אמיתי האוואטר של Alex
    שם פרטי
    Alex
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    הודעות
    6,344
    לייקים
    5
    נקודות
    4
    משפט מחץ
    אם לא, איך לא?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    צודק,
    אצלי בחדר יש 22" LCD
    ובסלון יש 48" פלזמה

  12. #11
    אני אוהב נרגילה האוואטר של ירדן=]
    שם פרטי
    ירדן
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    33
    הודעות
    960
    לייקים
    0
    נקודות
    12
    משפט מחץ
    steve O
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי eriK צפיה בהודעה
    מי שרשם התבלבל
    אני אמרתי שגז יש בפלאזמה
    נוזל בLCD

    מבין אנגלית?
    LCD = Liquid Crystal Display

    כה צודק אחי..
    היתבלבלתי :\


  13. #12

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Eyalnet צפיה בהודעה
    לי יש מסך 19 אינץ LCD וטלוויזיה 37 LCD (^_^)

    ולפי מה שאבנתי אז פלזמה יותר טובה למי שרוצה מסך גדול לראות כמו בקלנוע.
    מי שפוחד שהמסך שלו בקלות יכול ליצרב עם סיקון גבועה או שרואה בעיקר טלוויזיה ולא סרטים כמו DVD וכולי... וקיצר לא צריך מסך ענק מעוד כמו בקלנוע שיקנה LCD..
    איוריט ספע כשא?
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mslipknot צפיה בהודעה
    א.הלהקה שאני מנגן בה.Green Hax(שינינו את השם)
    מנגנת רוק כבד אינסטרומנטלי עם זמר מעולה.

  14. #13
    משתמש ותיק האוואטר של U2tr4x
    שם פרטי
    ::::::::::
    תאריך הצטרפות
    08/2006
    הודעות
    6,259
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    sup my nigga?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בפלזמה רואים השתקפות של אור ובLCD לא

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 02:25.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,728 | הודעות: 8,214,322 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect