THE FIRST - EVER 2010 LEXUS IS CONVERTIBLE
נכתב עבור אטרף, כלי רכב נהיגה ומוטוריקה
איזה דרמטי זה נשמע, "הלקסוס IS הקבריולט הראשונה".
זו ממש לא כותרת שאני המצאתי, ככה בחרו להתבטא כתבי לקסוס ששלחו לי את העדכון.
ועכשיו ללקסוס המסכנה הזו יש לעמוד בהרבה מאוד ציפיות הודות לכותרת הזו.
בדרך כלל העדכונים ששולחים לי יצרני הרכב משעממים בחלקם, לעומת זאת הכותרת הזו הצליחה לעניין ולמשוך אותי.
עיניין אותי לברר עוד פרטים על הלקסוס הראשונה הזו, אז הינה חבר'ה אני משתף אותם איתכם.
מבחינת עיצוב חיצוני
כאשר הגג למטה הרכב ניראה יפיפה!
גג המתכת שנעלם כלא היה הופך את הרכב מקופה נחמדה למראה לקבריולט מדהימה ביופיה.
עצם העובדה שהם בחרו להתמקד "כאילו" בשני רכבים, מצד אחד, עם הגג למעלה היא קופה ומצד שני עם הגג למטה היא קבריולט, ניראה לי כמו סוג של פספוס.
כאשר הגג למעלה הקופה ניראה מעט לא מושלמת, חסרת כל פרופורציה ובעלת צורה מעט מעוותת. לדעתי הם היו צריכים להתמקד בקבריולט ולגרום לה לראות מדהימה גם עם הגג למעלה, מאשר לרדוף אחרי תחושה של "שני רכבים" עבור הנהג.
לקסוס ניסו להרשים עם גג נפתח הכי מהיר, אך אבוי, ישנה כוכבית.
באותיות הקטנות נאמר, שהגג הוא באמת מהיר מאוד אבל רק בקטגוריה שלה, מה שאומר שזה רק בקטגוריית הקופה היוקרתיות בעלות גג קשיח
אגב לוקח לה לפתוח/ לסגור את הגג 20 שניות, שתאמינו לי זה נ-צ-ח.
בכל אופן, אני לא בא ללעוג למראה של הלקסוס הזאת כי היא באמת אחת המכוניות היפות שראיתי (בקטגוריה שלה כמובן).
מבחינת עיצוב פנימי
כאן מהנדסי לקסוס חשבו סוף סוף גם על הנוסעים מאחור והנדסו מושבים קידמיים בעלי קימור פנימה, מה שנותן יותר מקום לבירכיים של הנוסעים מאחור.
המערכת שאחראית על מיזוג האוור באוטו מרשימה ביותר והיא לוקחת בחשבון דברים כמו מהירות הרכב ומיקום השמש(!)
שזה לא פחות ממדהים.
לקסוס גם מציגה סוג של תאורה מתקדמת ללוח השעונים, מה שמאפשר תצוגה טובה יותר שלהם גם באור יום.
בפנים כמובן ניתן למצור עיטורי עור ועץ, אחרי הכל היא נימצאת בקטגורית הפאר.
מבחינת הכוח והביצועים
תיבת הילכים בעלת 6 מהלכים.
מנוע V6
3.5 ליטר המספק 306 כ"ס.
או מנוע חלש יותר בנפח 2.5 ליטר, המספק רק 204 כ"ס.
הנעה אחורית.
הזרקה ישירה.
בלמי דיסק עבור כל 4 הגלגלים.
כאן בעצם גם ניגמרו הקטעים המעניינים וכל השאר היה סתם קישקוש בלבוש.
מבחינת מחירים, הלקסוס החזקה ביותר תעלה כ44K$
וזה , אם אני לא טועה, לא כולל את כל התוספות האפשריות.
בכל מיקרה, השורה התחתונה היא שהלקסוס הזאת ניראת מדהים, כל עוד הגג נישאר למטה.
ובתכלס עם כל הזמן שלוקח לו לעלות, יהיה פשוט יותר להשאיר אותו למטה.
התמונות לשיפוטכם.





).
ציטוט ההודעה




Ani Magniv




