כניסתה של קבוצת משקיעים סינית לקאבלירס עוררה שמועות על מעבר אפשרי של הסנטר הענק, שאמר: "לא יודע אם אעבור, אני אוהב את יוסטון".
ONE---
http://www.one.co.il/Article/139074.html
_________________
תאמת אני לא חושב שזה יקרה אין סיכוי,אבל אשמח לראות את התגובה של מייקל /:,על לברון הפלוצר הזה שמשחק עם המנהלים של קליבלנד וחופר לה כבר שנתיים על חיזוק משמעותי ולא הוא יעזוב עם הטובות שלו שחושב שהוא המלך,איי כזה פלוצר לא ראיתי






ציטוט ההודעה

