http://www.youtube.com/watch?v=yTRCI...layer_embedded
מה אתם אומרים על המשחק??
לפי דעתי הולך להיות חזק.
http://www.youtube.com/watch?v=yTRCI...layer_embedded
מה אתם אומרים על המשחק??
לפי דעתי הולך להיות חזק.
|
|
הוא לא כ"כ דומה ל-GTA כי זה בזמנים שונים וזה תוכן שונה.
ב-GTA זה גנגסטרים, במאפיה זה כמו מלחמות של קבוצות. היום מאפיה נקרא כנופייה