הגעתי ל1000 הודעות
הגעתי ל1000 הודעות
|
|
מזל טוב
והנה יוטם שוב תפס תפוזה על המירק אז:
«23:08:18» «Guest765» יש פה גיי ?
«23:08:21» «@y0tam» אני
יוטם ^ אל תגיד לי יותר שאתה לא הומו, עכשיו כולם יודעים מי אתה .
צריכים עזרה?, לא מבינים משהו?, תפנו אלי בפרטי.![]()
תודה
מזל טוב אשכול 1000 מאוד מושקע![]()
מוכר פריצה לפלייסטישן 3 למעוניינים אפשר לפנות עליי.
מזל טוב![]()
מזל טוב יאאא קטלני
I![]()
אוהד
מספר 1 באטרף
Blackpic לשעבר
מזל טוב.