יש חלק שיגידו יופי, ויש חלק שיגידו אוף
אבל אני לא פה ל 9 ימים
בית מלון
יאלה אז סלמאת..
כאילו יום שני אני זז..
והיום יום ראשון לפי השעון
ד"א, מי שרוצה לעשות נק'?
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=491519
צאווו'
יש חלק שיגידו יופי, ויש חלק שיגידו אוף
אבל אני לא פה ל 9 ימים
בית מלון
יאלה אז סלמאת..
כאילו יום שני אני זז..
והיום יום ראשון לפי השעון
ד"א, מי שרוצה לעשות נק'?
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=491519
צאווו'
נערך לאחרונה על ידי Yossi Menashe; 16-08-2009 בשעה 01:06.
|
|
תהנה![]()
תהנה אחי![]()
תהנה אחי![]()
תהנה![]()
תהנה אחינו !
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."
תהנה
תהנה![]()
(:
שבור רגל