קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [בעיה] האתר www.rar.co.il לא פועל לי=/
    על ידי Ron23 בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-11-2005, 20:07
  2. סעמק אין אתרי שיתוף extremule נפל xvoom לא פועל
    על ידי Program בפורום דיבורים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-10-2005, 23:44
  3. ה- msconfig שלי לא פועל
    על ידי The Raven בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 25-10-2005, 18:06
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-10-2005, 17:29
  5. למישהו יש פאב **פועל** ל-AOE III???
    על ידי SlutFatma בפורום משחקים להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-10-2005, 14:10
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

Ventrilo 3.0 לא פועל .

  1. #1

    ברירת מחדל [עזרה] Ventrilo 3.0 לא פועל .

    לפני כמה ימים פירמטתי את המחשב וניסיתי להתקין את הונטרילו .. אחרי שהתקנתי והכל עבד אני מנסה להפעיל את התוכנה והוא רושם לי :

    Faild to create directory 'C:\Documents and Settings\????\Application Data\Ventrilo'

    ואז לעשות ok . אני לא יודע למה זה קשור אבל התקנתי את הונטרילו במקומות שונים ובתיקיות שונות וכל הזמן הבעיה הזאת ..
    זה קורה לי בכל הגרסאות של הוונטרילו ואני צריך את גרסא 3 .. הורדתי את התוכנה מהרבה מקומות אבל שום דבר לא עזר ..
    חשוב לציין שלפני הפירמוט הכל היה בסדר וכל הזמן הונטרילו עבד לא הייתה לי בעיה איתו ..
    אולי תוכלו לעזור לי , תודה מראש
    נערך לאחרונה על ידי Rotem16; 05-09-2009 בשעה 13:48. סיבה: אין תגית

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    תומך טכני
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    34
    הודעות
    3,661
    לייקים
    80
    נקודות
    1,596
    משפט מחץ
    bazinga
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    הסימני שאלה האלה זה השם משתמש שלך(שהוא בעברית כנראה..) תנסה לפתוח משתמש עם שם באנגלית ולהתקין עליו את הונטרילו ותראה אם זה מסדר את הבעיה..

  4. #3

    ברירת מחדל

    אחי זה מסובך לפתוח שם משתמש חדש ?
    למה אין לי מושג אתה יעול להסביר לי בקצרה ? ..
    ואם אני יתקין את הונטרילו בתיקיות אחרות כמו ב D או ב F ולא ב C זה יעזור ?

  5. #4
    תומך טכני
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    34
    הודעות
    3,661
    לייקים
    80
    נקודות
    1,596
    משפט מחץ
    bazinga
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    1. זה 2 שניות: לוח בקרה>חשבונות משתמשים>צור חשבון חדש ותשים שם באנגלית (בשביל להכנס אליו אחר כך תעשה התחל>ניתוק)
    2. זה לא יעזור

  6. #5

    ברירת מחדל

    טטוב אחי זה באנגלית אבל הצלחתי להיכנס עד לשינו שם ושיניתי לאנגלית מה שאני לא מוצא זה את ההתחל ואת הניתוק .. אני צריך לעשות ריסט ?

  7. #6
    תומך טכני
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    34
    הודעות
    3,661
    לייקים
    80
    נקודות
    1,596
    משפט מחץ
    bazinga
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    תעשה ריסט ותבחר במשתמש באנגלית..

  8. #7

    ברירת מחדל

    אחי עשיתי הכל ואפילו פתחתי משתמש חדש עכשיו אם אני נכנס למשתמש החדש אני מפעיל את הונט והכל עובד אבל כונן C נדפק .. אני לא יכול להיכנס אליו הוא מסומן לי שהוא מלא ואין לי גישה אליו ..
    ואם אני נכנס למשתמש ששניתי אותו לאנגלית עדיין התיקיה שקוראים לה ''רותם'' בעברית לא משנה ואני לא מצליח לשנות אותה לא מוצא את הגישה ..
    אתה יודע מה לעשות ?

  9. #8
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אמיר
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    45
    הודעות
    3,984
    לייקים
    22
    נקודות
    489
    משפט מחץ
    אל תתחיל אם אתה לא מסוגל לסיים!
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    אתה לא יכול לשנות את שם התיקייה לעולם רק את שם המשתמש שיוצג אז לכן הוא הציע שתעשה משתמש חדש!
    Intel Core 2 quad q6600 | Asus maximus formula | 2X2GB OCZ Reaper-X 800MHZ CL4 | Asus 9800GTX | 6x500GB WD YS | Corsair HX620 |Antec 1200

    כנסו לאתגרים החדשים שלנו זאת הדרך הפשוטה ביותר להשיג נקודות!
    אתגר זהה את החומרה!
    אתגר הכן את המפרט!


  10. #9

    ברירת מחדל

    כן אבל הסברתי שבמשתמש החדש התיקיה C לא עובדת וכך גם חצי מחשב לא עובד .. כשאני נכנס לתיקיה C הוא רושם לי : Access is denied משהו כזה .. יש לזה פתרון ?

  11. #10
    תומך טכני
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    34
    הודעות
    3,661
    לייקים
    80
    נקודות
    1,596
    משפט מחץ
    bazinga
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    אולי פתחת בטעות משתמש "מוגבל" ?
    תשים לב שאתה פותח משתמש בלוח בקרה>חשבונות משתמשים אתה יכול לבחור אם הוא יהיה מוגבל או מנהל מחשב (אז תבחר מנהל מחשב).

  12. #11

    ברירת מחדל

    אחי ניסיתי לעשות גם את זה וגם לפני זה זה היה על מנהל מחשב .. :/ אפילו העברתי שהישן יהיה מוגבל והחדש ישאר מנהל מחשב וגם זה לא עזר ..
    אני יכול למחוק את החדש ולפתוח אחד נוסף ? או שלמישהו יש עוד רעיון ?
    תודה רבה על ההשקעה חברה ..

  13. #12
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אמיר
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    45
    הודעות
    3,984
    לייקים
    22
    נקודות
    489
    משפט מחץ
    אל תתחיל אם אתה לא מסוגל לסיים!
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    כן אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה רק תזכור לא למחוק את המשתמש המקורי שלך כי אז אתה תאבד את כל השולחן עבודה והמסמכים שלי במידה ושמרת שם דברים חשובים.
    Intel Core 2 quad q6600 | Asus maximus formula | 2X2GB OCZ Reaper-X 800MHZ CL4 | Asus 9800GTX | 6x500GB WD YS | Corsair HX620 |Antec 1200

    כנסו לאתגרים החדשים שלנו זאת הדרך הפשוטה ביותר להשיג נקודות!
    אתגר זהה את החומרה!
    אתגר הכן את המפרט!


  14. #13

    ברירת מחדל

    אין אחי זה לא עובד מחקתי ופתחתי חדש ועדיין אין לי גישה ל C .. בדקתי שזה על מנהל מחשב זה לא עוזר ..
    אני ינסה לא להשתמש ב C ..

  15. #14
    תומך טכני
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    34
    הודעות
    3,661
    לייקים
    80
    נקודות
    1,596
    משפט מחץ
    bazinga
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    תגיד לי אם זה עוזר
    בטל את האפשרות 'שיתוף קבצים פשוט':
    1. לחץ על התחל ולאחר מכן לחץ על המחשב שלי.
    2. בתפריט כלים, לחץ על אפשרויות תיקייה ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה תצוגה.
    3. תחת הגדרות מתקדמות, לחץ כדי לנקות את תיבת הסימון השתמש בשיתוף קבצים פשוט (מומלץ) ולאחר מכן לחץ על אישור.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 02:18.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,384 | הודעות: 8,214,978 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect