שלום רציתי לדעת במה יותר טוב windos 7 מvista ואם אני יתקין את windos 7 זה ימחק לי את כול הקבצים?
תדוה לעוזרים
שלום רציתי לדעת במה יותר טוב windos 7 מvista ואם אני יתקין את windos 7 זה ימחק לי את כול הקבצים?
תדוה לעוזרים
|
|
אין מה יותר טוב חד וחלק,
בעיקרון רוב האנשים (כולל כל התומכים לדעתי) ימליצו על 7.
אם תתקין את ווינדוס 7 במחיצה חדשה זה לא ימחק שום קובץ, אנחניו יכולים להדריך אותך.
למה אתה רוצה לעבור ל7?
ממה אתה רוצה לעבור ל7? מXP ? מויסטה?
מה המפרט?