קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. שאלה בנוגע לגן עדן - משהו שמסקרן אותי
    על ידי MeToRaF בפורום יהדות
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 08-02-2006, 13:46
  2. שאלה בנוגע לפלאש..
    על ידי Twig בפורום משוב
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-11-2005, 21:23
  3. [שאלה] בנוגע לכרטיס מסך ..
    על ידי Paradise בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 31-10-2005, 23:11
  4. יש לי שאלה בנוגע לחיבור ברמקולים למחשב 5.1
    על ידי unexpected בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-09-2005, 16:06
  5. [שאלה] בנוגע לפרוטאין - מי גבינה
    על ידי K.P בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 18:59
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

[שאלה]בנוגע לוודקה

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    1
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל [שאלה]בנוגע לוודקה

    טוב אז ככה אבא שלי כמאט תפס אותי שיכור עכשיו אני כבר חודש לא שתיתי
    וממש בא לי ...
    חשבתי אולי לשתות פשוט לא להישתכר ממש עד שאני מחוק
    טוב אז רציתי לדעת כמה אתם מציעים בישביל שלא יסימו לב שאני מסטול ממש אבל גם שאני ירגיש משהו

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    305
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תשמע כל אחד תופס ראש מכמות שונה של אלכוהול....
    שתה לאט ואתה תרגיש מתי כבר להפסיק לשתות להישאר עם ראש טוב ולא מסטול מת....

  4. #3
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    456
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    תגיד בן כמה אתה למה לפי השגיאות כתיב אתה עדיין לא בן 12


  5. #4
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    32
    הודעות
    329
    לייקים
    2
    נקודות
    283
    משפט מחץ
    ריאל מדריד אהבת חיי
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פשוט אל תחזור הביתה מסטול.
    תוריד את הסטלה בחוץ עם החברה.
    ראש גג 5 שעות

  6. #5
    משתמש ותיק האוואטר של clicker
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    הודעות
    5,248
    לייקים
    74
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, תעשן ממנו !

    ברירת מחדל

    תיקנתי לך את התיוג ואת שגיאת הכתיב.
    השאלה היא מתי אתה חוזר הביתה ?
    במידה ואין לך אפשרות לחזור מאוחר ואחד ההורים שלך יהיה ער תאכל שעה לפני שאתה חוזר הביתה
    משהו כבד כמו פיצה ותשתה הרבה מים, אתה תשים לב איך הסטלה תרד לך בהדרגה.
    בנוגע לריח - מסטיק מנטה !
    A Fistful Of Dollars
    "רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."

  7. #6
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    798
    לייקים
    0
    נקודות
    81
    משפט מחץ
    How does it feel,To be without a home, Like a complete unknown, Like a rolling stone?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פשוט שתה לאט.. שוט,
    אחרי 5-10 דקות עוד אחד
    אחרי 5-10 דקות עוד אחד
    וככה עד שזה מספיק.
    אם אני רוצה לשתות לכיף (בשביל סטלה טובה) אני מסתפק ב4 שוטים. אבל זה משתנה
    הכל שלי^^

    אני לא חכם במיוחד, אל תתיחסו ברצינות להודעותיי, תודה

  8. #7
    משתמש משקיע האוואטר של Funk-A-Delic
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    2,410
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    nock nock,whos ther?me,i kill you
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לדפוק את הראש עד למצב של אי הכרה זה מטומטם ממה אתה בדיוק נהנה פה?
    תשתה כמו בן אדם בכיף תקבל ראש אבל אנלא מבין את האנשים שלא יודעים לשתות
    ודוחפים דוחפים דוחפים עד שהם על הריצפה כל הלילה,הלך כל הכיף ככה!

    תישן אצל חבר.
    נערך לאחרונה על ידי Funk-A-Delic; 18-10-2009 בשעה 22:27.


    _Alon_

    כשאתה אומר"גזר גמדי אשכנזי" אתה יכול להגיד גם
    "גזר גם עדי אשכנזי"



  9. #8

    No Witnesses
    Not Leaving
    האוואטר של PunKilla
    שם פרטי
    נתן
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,477
    לייקים
    5
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תקנה בירה לך אחת ולאבא שלך חחח מה שיתמודד עם המציאות

  10. #9
    משתמש מכור האוואטר של Noise-X
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    1,529
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי PunKilla צפיה בהודעה
    תקנה בירה לך אחת ולאבא שלך חחח מה שיתמודד עם המציאות
    חחחחח אהבתי!



+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:10.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,364 | הודעות: 8,214,958 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect