טוב אז ככה אבא שלי כמאט תפס אותי שיכור עכשיו אני כבר חודש לא שתיתי
וממש בא לי ...
חשבתי אולי לשתות פשוט לא להישתכר ממש עד שאני מחוק
טוב אז רציתי לדעת כמה אתם מציעים בישביל שלא יסימו לב שאני מסטול ממש אבל גם שאני ירגיש משהו
טוב אז ככה אבא שלי כמאט תפס אותי שיכור עכשיו אני כבר חודש לא שתיתי
וממש בא לי ...
חשבתי אולי לשתות פשוט לא להישתכר ממש עד שאני מחוק
טוב אז רציתי לדעת כמה אתם מציעים בישביל שלא יסימו לב שאני מסטול ממש אבל גם שאני ירגיש משהו
|
|
תשמע כל אחד תופס ראש מכמות שונה של אלכוהול....
שתה לאט ואתה תרגיש מתי כבר להפסיק לשתות להישאר עם ראש טוב ולא מסטול מת....
פשוט אל תחזור הביתה מסטול.
תוריד את הסטלה בחוץ עם החברה.
ראש גג 5 שעות
תיקנתי לך את התיוג ואת שגיאת הכתיב.
השאלה היא מתי אתה חוזר הביתה ?
במידה ואין לך אפשרות לחזור מאוחר ואחד ההורים שלך יהיה ער תאכל שעה לפני שאתה חוזר הביתה
משהו כבד כמו פיצה ותשתה הרבה מים, אתה תשים לב איך הסטלה תרד לך בהדרגה.
בנוגע לריח - מסטיק מנטה !
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."
פשוט שתה לאט.. שוט,
אחרי 5-10 דקות עוד אחד
אחרי 5-10 דקות עוד אחד
וככה עד שזה מספיק.
אם אני רוצה לשתות לכיף (בשביל סטלה טובה) אני מסתפק ב4 שוטים. אבל זה משתנה
הכל שלי^^
אני לא חכם במיוחד, אל תתיחסו ברצינות להודעותיי, תודה
לדפוק את הראש עד למצב של אי הכרה זה מטומטם ממה אתה בדיוק נהנה פה?
תשתה כמו בן אדם בכיף תקבל ראש אבל אנלא מבין את האנשים שלא יודעים לשתות
ודוחפים דוחפים דוחפים עד שהם על הריצפה כל הלילה,הלך כל הכיף ככה!
תישן אצל חבר.