קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 20-06-2008, 15:16
  2. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-02-2008, 17:27
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-01-2008, 22:24
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

[פרסום]פתיחת ליין הנוער החדש במועדון הצ'יקה!

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    29
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל [פרסום]פתיחת ליין הנוער החדש במועדון הצ'יקה!

    23.10 יום שישי הקרוב..

    השמיניסטים חגגו מספיק.. עכשיו הגיע התור של הנוער!

    ליין הנוער פועל בשיטה של אחת לשבועיים!

    כאשר שישי אחד יהיה ליין נוער ושישי אחד ליין שמיניסטים!

    אוקיי אז מה יהיה לנו?!

    על העמדה :

    רזידנט הצ'יקה

    ShLoMi-PiNtO!!!!


    במרתון להיטים ישראלית בטיבול שחורה והאוס
    יפנק כל הלילהה..!!

    אפטר אלקטרוני

    הבחור המוכשר בבדרום ..!


    Super Sonic

    live show !!

    בסט מעיףףף!

    כנסו ..

    http://www.myspace.com/supersonicmuzik
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
    מתחם וי אי פי מיוחד בהצגת תעודת זהות.

    מבצעים מיוחדים על הבר!


    מבצעי צ'יסרים מטורפים על הבר!
    סמירנוף/גראנטס/ראמזוטי ב9 ש"ל בלבד כל הערב!!!

    עלות כרטיסים:
    40 שח


    לפרטים נוספים:
    עומר לייזר-0547993115

    מנהל ערב- שי זנה 214837119


    יש לך יומהולדת?! פנה לאחד ממנהלי הלין!
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

    יאלהה מסיבהה שאסור לפספס!!!

    ***צ'יקה הנאה באווירה שונה***

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    32
    הודעות
    329
    לייקים
    2
    נקודות
    283
    משפט מחץ
    ריאל מדריד אהבת חיי
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איפה זה?

  4. #3
    משתמש מכור האוואטר של Noise-X
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    1,529
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בבאר שבע מקום מגעיל רצח
    גם האווירה מגעילה וגם הדיי גיים מעפנים ביותר

    אין על אבסנט
    נערך לאחרונה על ידי Noise-X; 22-10-2009 בשעה 05:16.



  5. #4
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    Tal CoHen
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    גיל
    34
    הודעות
    4,315
    לייקים
    0
    נקודות
    222
    משפט מחץ
    כשאתה יוצא מאוטו, שים אפוד זוהר, זה יציל לך חיים.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחח צ'יקה
    יום אחד עוד יזרקו רימון ללתוך המועדון הזה אני אומר לכם
    קרא חוקי חתימות

  6. #5
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    ברק.
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    הודעות
    3,662
    לייקים
    0
    נקודות
    2
    משפט מחץ
    No Music No LiFe :P
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחח כל מסיבה יש שם דקירות
    ואלללה עם הבדיקות שעושים בכניסה אני יכול להכניס נשק וחרב ותיק עם נפצים
    Dj BaRaK Cohen

  7. #6
    משתמש משקיע האוואטר של Funk-A-Delic
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    2,410
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    nock nock,whos ther?me,i kill you
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מסיבה אחת הייתי,היה שקט אבל לא חוזר לשם לעולם.


    _Alon_

    כשאתה אומר"גזר גמדי אשכנזי" אתה יכול להגיד גם
    "גזר גם עדי אשכנזי"



+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 21:48.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,164 | הודעות: 8,214,758 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect