23.10 יום שישי הקרוב..
השמיניסטים חגגו מספיק.. עכשיו הגיע התור של הנוער!
ליין הנוער פועל בשיטה של אחת לשבועיים!
כאשר שישי אחד יהיה ליין נוער ושישי אחד ליין שמיניסטים!
אוקיי אז מה יהיה לנו?!
על העמדה :
רזידנט הצ'יקה
ShLoMi-PiNtO!!!!
במרתון להיטים ישראלית בטיבול שחורה והאוס
יפנק כל הלילהה..!!
אפטר אלקטרוני
הבחור המוכשר בבדרום ..!
Super Sonic
live show !!
בסט מעיףףף!
כנסו ..
http://www.myspace.com/supersonicmuzik
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
מתחם וי אי פי מיוחד בהצגת תעודת זהות.
מבצעים מיוחדים על הבר!
מבצעי צ'יסרים מטורפים על הבר!
סמירנוף/גראנטס/ראמזוטי ב9 ש"ל בלבד כל הערב!!!
עלות כרטיסים:
40 שח
לפרטים נוספים:
עומר לייזר-0547993115
מנהל ערב- שי זנה 214837119
יש לך יומהולדת?! פנה לאחד ממנהלי הלין!
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
יאלהה מסיבהה שאסור לפספס!!!
***צ'יקה הנאה באווירה שונה***



ציטוט ההודעה




