קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. שאלה| דרך לקנות קאש לא עם PayPL
    על ידי AvivChoen בפורום 2Moons
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 09-10-2007, 23:35
  2. שאלה|מה לקנות אם הNX יהיה לי 10K
    על ידי Human בפורום Maple Story
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-08-2007, 12:21
  3. [שאלה] כדאי לקנות את המסך?
    על ידי HEN1991 בפורום חומרה ומודינג
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-06-2007, 11:25
  4. [שאלה] כדאי לקנות את המסך?
    על ידי HEN1991 בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-06-2007, 08:35
  5. [שאלה]מותר לקנות משתמש 1.6 לא בנק' ??
    על ידי הפרסי הגאה בפורום Counter Strike
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-02-2007, 22:26
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 20

[שאלה]מה לקנות?

  1. #1
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    1,009
    לייקים
    0
    נקודות
    27
    משפט מחץ
    With Out Music. There's No Life
    מין: זכר

    ברירת מחדל [שאלה]מה לקנות?

    יש מחר לחבר מסיבה עכשיו אנחנו רוצים לשתות משהו סבבה בין המחירים 90 ל140~150

    מישהו יכול להמליץ על משהו טוב?
    תודה לZipped הסוס ולי על החתימות שלמעלה!!

    *לשעבר Zenox*


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    12/2007
    הודעות
    133
    לייקים
    0
    נקודות
    52
    משפט מחץ
    Death To Posers
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    5 בקבוקי ערק
    We Need DTP

  4. #3

    ברירת מחדל

    כמה אנשים?

  5. #4
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    1,009
    לייקים
    0
    נקודות
    27
    משפט מחץ
    With Out Music. There's No Life
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה זה משנה כמה 3 או 2
    תודה לZipped הסוס ולי על החתימות שלמעלה!!

    *לשעבר Zenox*


  6. #5

    ברירת מחדל

    בטח שמשנה, אם אתם 20 אנשים אני לא יגיד לך לקנות שתי בקבוקי וודקה.
    אם אתם 2-3 חברה קנו רוסקי סטנדרט, וודקה מעולה עולה בין 100-75. אם אתם אוהבים בירה קנו ארגז או משהו

  7. #6
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    1,009
    לייקים
    0
    נקודות
    27
    משפט מחץ
    With Out Music. There's No Life
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עזוב אותך וודקה משהו אכיותי
    תודה לZipped הסוס ולי על החתימות שלמעלה!!

    *לשעבר Zenox*


  8. #7
    משתמש "כבוד" האוואטר של פרסי קלאסי
    שם פרטי
    שאולי
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    7,384
    לייקים
    306
    נקודות
    373

    ברירת מחדל

    רד לייבל אם אתה אוהב ויסיקי

  9. #8
    משתמש משקיע האוואטר של Funk-A-Delic
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    2,410
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    nock nock,whos ther?me,i kill you
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    משהו איכותי באמת לא תקנה ב120 שקל.
    גריי גוס,ואן גוך אלה אחלה וודקות יש את כל המבחרים של הויסקי הטוב ביותר
    לטעמי זה הבלו לייבל אבל הוא יקר תחת,אצלנו היקר ביותר זה גרין פרי
    ב270 שקל.ב120 אתה יכול לקנות 2 אבסולוט או פינלנדיה או 2 רוסקי אפשר למצוא
    בחנות למשקאות חריפים.


    _Alon_

    כשאתה אומר"גזר גמדי אשכנזי" אתה יכול להגיד גם
    "גזר גם עדי אשכנזי"



  10. #9
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    32
    הודעות
    329
    לייקים
    2
    נקודות
    283
    משפט מחץ
    ריאל מדריד אהבת חיי
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קנה 2 בקבוקי פינלדניה וכמה בקבוקי ערבוב

  11. #10
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    456
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    הייתי נותן לך שמות של דבריים איכותים שכיף גם לשתות אבל בקיוסק לא מוכרים תדברים האלה..


  12. #11

    ברירת מחדל

    עם 150 שקל אתה יכול לקנות רק וודקה פינלנדיה פשוט 2 בקבקוקים
    אם אתה רוצה משהו איכותי כמו שאמרת תחסוך עוד 100 שקל ותקנה ג'ק דניאלס או גריי גוס



    סרטון מרגש על הקמפיין של מכבי חיפה בליגת האלופות לעונת 2009/2010

    http://www.youtube.com/watch?v=LVMJb...eature=channel

  13. #12

    ברירת מחדל

    אתה רוצה משהו איכותי אחי לך תקנה לך איזה וויסקי טוב, משהו סביבות המחיר שלך.
    פשוט תלך לחנות ותגיד שאתה רוצה לקנות וויסקי סקוטי או אירי.
    למרות שגן ג'ק מתאים לפעמים, אבל בכללי עדיפות לסקוטי ואז לאירי.

    אם אתה רוצה משהו אחר ולא וויסקי אז אתה יכול לנסות רום או טקילה.
    טקילה הולך הכי טוב עם ספרייט ורום הולך הכי טוב עם קולה.

  14. #13
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    1,009
    לייקים
    0
    נקודות
    27
    משפט מחץ
    With Out Music. There's No Life
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טוב סגרנו על סמירנוף עכשיו יש עוד בעיה המסיבה מחר ואני הולך להתפרק רצח ואני צריך לעבוד בגינה יום אחרי איזה דרכים טובים להעביר את האנג אובר מהר?
    תודה לZipped הסוס ולי על החתימות שלמעלה!!

    *לשעבר Zenox*


  15. #14
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    456
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    דווקא סמירנוף /= ?

    חח לא נורא תהנו אנשיםם !

    ושלכולם יהיה סופ''ש אששש


  16. #15
    משתמש מניאק האוואטר של mister ZooM
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,174
    לייקים
    2
    נקודות
    21
    משפט מחץ
    STFU SIR!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תקנו פינלנדיה או פיטץ' כמה בקבוקים ועוד כמה XLים ועוד כמה בקבוקי עירבוב.

    "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד


+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 00:50.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,176 | הודעות: 8,214,770 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect