העינין הוא שהחומר שיש לי הוא לא ממקורות שאני הכי מכיר,אבל
בטוח שזה הידרו,והעינין הוא שמישהו ניסה את החומר שיש לי ואמר שזה
עושה לו צרבת ודימומים מזעריים מהאף,הדבר הראשון שעלה לי
זה שישמצב שיש זכוכית בגראס או חומרי הדברה וכדומה או שביכלל הבחור
אלרגי לאיזה משהו שם.אני מתלבט אם כדאי לי לעשן את זה,מה אומרים?





