שלום, קוראים לי ניר ואני תלמיד בכיתה י"ב.
לפני כארבע חודשיים היו לי מבחנים ל8200+ראיון אישי שאת שניהם עברתי,קיבלתי זימון לגאמ"א.
אני חולה במחלת עור בשם פסוריאזיס(מחלת עור), בחודש ספטמבר הייתה לי ועדה רפואית ששם נקבע כי יש לי פרופיל 24 למשך חצי שנה ובחודש פבואר לשנת 2010 תערך עוד ועדה ששם יקבע פרופיל סופי
רציתי לשאול:
א.אם הפרופיל יכול להיקבע בוועדה שתערך ב02/10 פרופיל חדש שהוא21 רפואי או לעלות מעל 64 ( לא מעוניין שיקרו שני המקרים הללו)
ב. האם כל המיונים הופסקו בשל הפרופיל הזמני הזה,מה יקרה אחרי זה? האם יהיו לי מיונים חדשים? או שהצבא ישתמש בי "בלסתום חורים".
ג. אם ידוע לי תפקיד מיועד בתיק צבאי האם זה כבר חתום ונעול?
תודה לכל העוזרים מראש.





ציטוט ההודעה
