קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [עזרה] FPS, cs:source למבינים בלבד
    על ידי LoaCker בפורום Counter Strike
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-09-2006, 16:48
  2. שאלה למבינים בלבד בבקשה !
    על ידי ilya3333 בפורום Lineage II
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-02-2006, 23:11
  3. שאלה באמת למבינים בלבד !
    על ידי ilya3333 בפורום Lineage II
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 20-02-2006, 21:44
  4. הסרת -QuiCkTiMe \למבינים בלבד!
    על ידי Ch3MiCaL בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 29-09-2005, 17:52
  5. שאלה למבינים בלבד!
    על ידי P1oneer` בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 28-09-2005, 22:08
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

למבינים בלבד

  1. #1
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    ניר
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    30
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Nachum Computer System
    מין: זכר

    Exclamation למבינים בלבד

    שלום, קוראים לי ניר ואני תלמיד בכיתה י"ב.
    לפני כארבע חודשיים היו לי מבחנים ל8200+ראיון אישי שאת שניהם עברתי,קיבלתי זימון לגאמ"א.
    אני חולה במחלת עור בשם פסוריאזיס(מחלת עור), בחודש ספטמבר הייתה לי ועדה רפואית ששם נקבע כי יש לי פרופיל 24 למשך חצי שנה ובחודש פבואר לשנת 2010 תערך עוד ועדה ששם יקבע פרופיל סופי

    רציתי לשאול:
    א.אם הפרופיל יכול להיקבע בוועדה שתערך ב02/10 פרופיל חדש שהוא21 רפואי או לעלות מעל 64 ( לא מעוניין שיקרו שני המקרים הללו)

    ב. האם כל המיונים הופסקו בשל הפרופיל הזמני הזה,מה יקרה אחרי זה? האם יהיו לי מיונים חדשים? או שהצבא ישתמש בי "בלסתום חורים".

    ג. אם ידוע לי תפקיד מיועד בתיק צבאי האם זה כבר חתום ונעול?

    תודה לכל העוזרים מראש.
    נערך לאחרונה על ידי N.C.S; 17-11-2009 בשעה 12:55.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2

    ברירת מחדל

    עם הכל יהיה טוב בנוגע למחלה הם יכולים להחזיר לך לפרופיל שהיה לך גם ל97

  4. #3
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    24
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    הם יכולים לעשות הכל!

  5. #4

    ברירת מחדל

    מה שאני מכיר מהצבא על פסוריאזיס מקבלים פרופיל 21 (אני מכיר 2 אנשים עם המחלה הזאת והם קיבלו 21)

  6. #5
    בעלים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    14,445
    לייקים
    233
    נקודות
    1,090
    משפט מחץ
    אם אין אני לי, מי לי.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קצת בעייתי, בעיקרון אם התקבלת לאחד ממסלולי גאמ"א ב-100%, אלו האופציות שלך:
    1. במידה ותקבל פרופיל 21 רפואי, להתנדב לצבא ולקוות שיהיה קורס גאמ"א שנפתח, במקביל לדבר עם מדור איתור של חמ"ן שידאגו שימשכו אותך לקורס המיועד.
    2. לחכות חצי שנה, בסופה במידה ותקבל פרופיל 64\45 - לוודא שאמור להתחיל קורס של המסלול שאליו אתה מיועד, בדר"כ כל 3-4 חודשים יש קורס, ככה שתדבר כל הזמן עם מדור איתור ותברר מולם מה התאריכים של הקורסים ותנסה לסדר את תאריכי הוועדות הרפואיות שלך במקביל.

    אם במהלך התקופה משתפר מצבך שלח פקס לבקו"ם ותדאג שיזמנו אותך לוועדה רפואית מוקדם ממה שקבעו לך, אפילו אחרי חודשיים-שלושה.

    בעיקרון אתה צריך להיות בקשר הדוק עם מדור איתור כדי שהם יעזרו לך וידאגו שבאמת תכנס לקורס.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 15:21.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,141 | הודעות: 8,214,735 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect