אני מתגייס ב22/11/2010
זה תאריך של גולני לפי מה שהבנתי.....
הבעיה היא שאני לא רוצה להתגייס לגולני...מה אני יכול לעשות כדי לצאת מזה איכשהו..?
אני מתגייס ב22/11/2010
זה תאריך של גולני לפי מה שהבנתי.....
הבעיה היא שאני לא רוצה להתגייס לגולני...מה אני יכול לעשות כדי לצאת מזה איכשהו..?
|
|
זה תאריך גיוס כללי לכל נובמבר 10 אתה תקבל בעוד חודש בערך מנילה ושם תוכל לבחור לאיזו חטיבה אתה רוצה ללכת
מה אתה שרוט? זה עוד שנה, זה ישתנה לך עוד הרבה פעמים.
תהיה רגוע.
PSY4LiFE
הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,
או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!
*אבל אם אתם לוחצים,
בחיית צלמו שנראה.