יש לי אפשרות להעלות פרופיל דרך רופא משטרתי כדי שאני יוכל להיות בסיור ולא במוקד 100 עכשיו השאלה שלי זה עם הצבא לא יעשה בעיות שיראה שאין לי שום בעיות וידרוש את החזרה שלי לצה"ל לתפקיד אחר.
תודה לעוזרים!![]()
יש לי אפשרות להעלות פרופיל דרך רופא משטרתי כדי שאני יוכל להיות בסיור ולא במוקד 100 עכשיו השאלה שלי זה עם הצבא לא יעשה בעיות שיראה שאין לי שום בעיות וידרוש את החזרה שלי לצה"ל לתפקיד אחר.
תודה לעוזרים!![]()
|
|
לא ידרשו שום דבר, אתה כבר בגוף נפרד לגמרי מהצבא.
לא עריקות אח שלי גיבור...
הוא משרת כרגע במשטרה כחולה (גם שירות למדינה)
עכשיו מעלים לו פרופיל והוא שואל אם החיל הירוק יחייב אותו להתגייס אליו..
אז התשובה היא לא כי אתה כבר בשירות פעיל בגוף אחר ולכן לא ידרשו ממך להתגייס לצבא
נערך לאחרונה על ידי Ori; 04-12-2009 בשעה 03:05.