אחרי ארצות הברית ואירופה, ואפילו אחרי מדגסקר – הגיע האייפון גם לישראל. למרות המחיר והשעה המאוחרת מיהרו לא מעט לקוחות נלהבים אמש בחצות לחנויות ורכשו את המכשיר שכבש את העולם. עכשיו: שידור חי מחנות הדגל ביום שאחרי ההשקה

קישור לכתבה:http://www.mako.co.il/news-money/tec...pId=1703146783