קניתי אייפוד טאץ' ואני לא מומחה גדול
רציתי לדעת אני רוצה להעביר שירים לאייפוד עכשיו יש לי את האייטונס אבל זה העביר לי אוטומוטית את כל השירים שיש לי על המחשב ואני רוצה למחוק ואני לא מצליח
למישהו יש מושג או יש מדריך איך אני מעביר שירים שאני רוצה או איך אני מוחק
ולמה שאני מתחבר לויפי הוא כל הזמן דורש סיסמא
איזה סיסמא אני צריך להביא לו



ציטוט ההודעה