אפס? חשבתי שאומרים אפליקציה. ועוד האפס נמכרות בחנות האפס:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JnwG_a-rpsQ"]YouTube- ‫פרסומת האיפון הישראלית‬‎[/ame]
קיצר:אחת הנוראיות...
אנשים חרשים שיראו את המודעה יחשבו שמסתלבטים עליהם: אֶפֶס
אָפְס... אי אפשר להשתמש במילה בעברית כמו אפליקציה או יישום?






ציטוט ההודעה

