לא נכנס למשחק
יש סרבר צאק או שמעבירים לv81
ועם יש סרבר צאק או שמעבירים לv81
אפשר להגיד לי תשעות?
לא נכנס למשחק
יש סרבר צאק או שמעבירים לv81
ועם יש סרבר צאק או שמעבירים לv81
אפשר להגיד לי תשעות?
|
|
סרבר צאק של 6 שעות.
לא ידוע עוד איזה שעות בישראל .
קרדיט לחיים!
יש סרבר צ'ק יש מלא בעיות ולאגים .
" I Love Adi And You Evny "