יש למשהו מושג איך משחררים את המשחק שיפעל על windows 7 ? זה עושה לי DC לאחר כמה שניות...
יש למשהו מושג איך משחררים את המשחק שיפעל על windows 7 ? זה עושה לי DC לאחר כמה שניות...
נערך לאחרונה על ידי MotorMs; 27-12-2009 בשעה 21:41.
|
|
ברגע שאני מגיע אל יצירת השחקן זה עושה לי DC... מישהו ? בבקשה !!
לך לתיקייה של המשחק
תלחץ מקש ימני על ה-maple.exe
ותלחץ properties (אפשרויות)
ואז לך ללשונית תאימות
תלחץ על הפעל מצב תאימות ותלחץ WINDOWS VISTA
תעשה אישור ואז תלחץ שוב לחצן ימני על המשחק והפעם תלחץ על Run as administrator
CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE
CR7 + REAL MADRID = GAY
יש לי windows 7... אתה בטוח ?
אוף לא עובד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מישהו ???????????
7? אחי הפאץ לוינדוס הזה עוד לא יצא במשחק. שלך למייפל סטורי אימייל, ותגיד שלא עובד אצלך. נראה לי הם יעשו פאץ לזה עוד החודש. תבודק..